|
Jeg mener også at det er en mental tilstand. Det er for mig i hvert tilfælde. Jeg har ikke indtaget blod i en længere periode, men jeg er ikke ved at dø. Jeg savner det bare. Som i har snakket om: jeg mangler noget. Jeg er ikke i tvivl om at nogen vil påstå at de er afhængige af blod, eller energi, men man kunne jo forestille sig at det ikke er blodet i sig selv, men nogle af de stoffe hjerne udvikler i den lykke tilstand de kommer i. Det kunne være adrenalin eller andre lykke skabende stoffer. måske er det kun indtagelsen af blodet der tricker effekten i hjernen. Det kan godt være at der sker ting med kroppen når man, som moderne vampyr, ikke indtager blod/energi, fx taler nogen om evigt lavt blod sikker og tilstande der minder om sukkersyge eller depressioner, men der er ikke nogen beviser der direkte forbinder forbinder en moderne vampyrs mangel på blod/energi med disse symptomer. ikke som jeg kender til.
Om det er en personlighedforstyrrelse? Det er ikke til at sige. jeg har ikke forstand på det. men efter hvad jeg kan fornemmer er det ikke kun folk med mentale problemer der kalder sig vampyrer. jeg har set folk fra alle dele af verden og økonomiske klasser. Alle typer af mennesker beskriver de samme symptomer er det et tilfælde?
-Lady Fayd
|