Dato og tid er 28 mar 2024 13:02

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Don henrie???
Indlæg: 23 mar 2013 13:20 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 23 feb 2013 00:26
Indlæg: 19
Geografisk sted: Nordsjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Hvad syndes i om don Henrie.

Jeg læste lidt om ham i sidste uge men, jeg ved ikke hvad jeg syndes om ham.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 23 mar 2013 13:24 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Han er en skamplet i hele vampyrsamfundet.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 23 mar 2013 13:37 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 23 feb 2013 00:26
Indlæg: 19
Geografisk sted: Nordsjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Ja jeg syndes at det virker som om at han tror at han er et form for "forbillede" eller hvad man nu kan sige....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 23 mar 2013 14:27 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Don Henrie og Todd Hoyt aka. "Father Sebastian" er.. pinlige.
Jeg kan absolut ikke lide hverken dem, eller deres fremtoning - Hvis det er folk som dem man forbinder med vampyrer, så forstår jeg da godt at andre synes vi er tossede.
I den sidste tid er Todd Hoyt dog begyndt at trække i land, og har udtalt at "Han aldrig har drukket blod, ikke selv mener han er vampyr, og ikke selv mener han er bedre end det gennemsnitlige menneske" - Måske var det ikke så sjovt at være kendt alligevel ;)
Men ingen tvivl om at disse media-whores tjener en masse penge, på at gøre sig selv til grin i diverse tv shows, og så skrive et par bøger om deres personlige erfaringer etc.

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 23 mar 2013 22:21 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2013 16:01
Indlæg: 36
Geografisk sted: Fyn
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
du skal jo synes om ham hvad du selv har lyst til ;) det skal ingen andre fortælle dig.

personligt har jeg haft et lidt blandet indtryk af ham. i starten (altså da jeg stødte på ham) virkede han fornuftig nok - om end en smule glad for rampelyset. når man dykker lidt ned i det har han nogle ekstreme holdninger, det forekommer mig at han føler sig hævet over "almindelige" mennesker. jeg har hørt om mange tåbelige ting han har gjort, men ikke været i vampyr samfundet længe nok til selv at opleve dem. han lader ikke til at være en aktiv del af samfundet mere (ret mig endelig hvis jeg tager fejl), og generelt er han ret upopulær.

for nu at fortsætte diskussionen er mit indtryk af father sebastiaan (todd) et lidt andet. han er i rampelyset - det er sådan han tjener penge. men han prøver jo faktisk at oplyse om hvad vi er, og gøre vores community mere åbent og tilgængeligt samtidig. han lægger jo heller ikke skjul på der findes de forskellige grene af vampyrisme, eller hvilken han representerer - nemlig "living vampires" eller "vampyres", selvvalgte vampyrer(det er vidst en hel diskussion i sig selv). hvad jeg har hørt fra ham har ikke givet mig fornemmelsen af at han føler sig bedre. og selvom jeg ikke er enig med alt hvad han siger har jeg en vis respekt for ham. sandt, han er meget kommerciel, og laver en del penge på både festerne og tænderne, han promoverer jo billedet på den mytiske vampyr som folk er så tiltrukket af - men samtidig er han jo heller ikke bange for at påpege at det IKKE er det vi er. nu har jeg kun været rigtigt inde i communitiet et lille halvt års tid, så hvad der er gået forinden kan jeg ikke udtale mig om.

vi har meget få "kendte", af flere grunde. der er ikke utroligt mange der har lyst til at stå frem som vampyrer, meget få af disse bliver faktisk hørt, og en marginal del af dem er faktisk vampyrer... dem vi har er vel lidt ligesom med alle andre kendte, eller representanter for grupper, nogen elsker dem nogen hader dem. det er ikke rart når det er en man ikke er enig med der står og skal representere dig - og det er endnu sværere for os fordi vi er så spredt en gruppe.

_________________
Time will come and time will fly
All is old but new in kind


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 23 mar 2013 23:12 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 23 feb 2013 00:26
Indlæg: 19
Geografisk sted: Nordsjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Nu jeg jo heller ikke så meget om ham, men jeg har da også hørt om nogle rimeligt dumme ting han har sagt og gjort. Og efter det er han ikke lige min favorit;)

(Der er da også et par af mine venner der faktisk er bange for ham XD)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 24 mar 2013 01:10 
Offline
Niveau 2
Niveau 2

Tilmeldt: 27 feb 2012 07:39
Indlæg: 20
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Er der nogle der vil fortælle om de ting han har gjort? jeg er lidt nysgerrig... hehe


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 24 mar 2013 21:37 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jul 2012 18:41
Indlæg: 60
Geografisk sted: Nordsjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Digitalis skrev:
Er der nogle der vil fortælle om de ting han har gjort? jeg er lidt nysgerrig... hehe


Så at han havde været med i Tyra Banks talkshow hvor at han skulle vise at han var stærkere end gennemsnittet nemlig på baggrund af hans vampyrisme! Idioten skulle derfor vise hvad han kunne tage i benpres på en af de der stole man ligger i og skubber vægte skråt op af med lårene.. Jeg kender op til flere IKKE vampyrer der skubber MEGET mere!
Og så var hele scenariet også til grin, og den måde han bevæger sig på og taler på og kaster med håret på hele tiden er pisse belastende at se på.. Jeg pløjer med glæde hans kunstige tænder langt ned i halsen på ham hvis han en dag sku stå over for mig!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Don henrie???
Indlæg: 06 okt 2013 21:28 
Offline
Niveau 0
Niveau 0
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2013 16:18
Indlæg: 3
Geografisk sted: Odense C
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Jeg følger ikke særlig meget med i hvad han laver, faktisk ved jeg nærmest kun lige nok til at sætte navn på ansigt og vide at han er/kalder sig vampyr

Umildbart synes jeg han virker ok, omend... exentrisk... Og har ofte moret mig over hvor meget han tilsyneladende efterstræber at ligne en levende version af vampyrerne fra film, hvilket i mine øjne virkede spøjst fordi der(har jeg indtryk af) er mange virkelige vampyrer der gør en del for at understrege at virkelige vampyrer ikke er sådan, men derimod relativt normale


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 111 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'