| The Danish Vampire Community https://www.danishvampire.dk/forum/ |
|
| Lady Gaga https://www.danishvampire.dk/forum/viewtopic.php?f=47&t=472 |
Side 1 af 1 |
| Forfatter: | Apsinthia [ 12 sep 2012 21:48 ] |
| Titel: | Lady Gaga |
Er der andre herinde, der kan lide Lady Gaga? ....eller er det bare mig, der er underlig :p Jeg synes hun har nogle gode meninger, og er ligesom på minoriteters side. |
|
| Forfatter: | Frk.Mørck [ 16 okt 2012 19:49 ] |
| Titel: | Re: Lady Gaga |
Jeg kan godt lide hendes musik, og kunne egentlig godt lide hende før i tiden - Synes lige pt. hun er blevet lidt småfed, og at "Jeg overvandt en spiseforstyrrelse for 117 år siden" ikke er en undskyldning for at steppe op i miniature kostumer og deller, der mistede jeg lidt af respekten for hende. |
|
| Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|