Jeps diskutionen (Hvorfor kan jeg ikke stave det lorte ord!) har kørt i både radio og tv, så nu skal den da også hjemsøge jer herinde

Victoria Milan, den nye dating side som blev oprettet i Oktober 2010 og nu har over 100.000 medlemmer i følge deres radio reklame. Victoria Milan er et emne der har været meget diskuteret i forskellige medier og har reklame spots på alt fra DR til NovaFM.
Jeg havde regnet med at en lignende side var blevet oprettet for år tilbage, men jeg havde ikke regnet med at en så "upolitisk korrekt" side ville få så megen støtte fra medierne vha. reklamer. Jeg ved da godt at reklame selskaberne nok ikke kan nægte at føre deres reklame pga. diskrimination etc. men havde ikke regnet med at DR f.eks. som får penge igennem vores licens ville bruge deres sendetid på den slags reklamer.
Jeg er generelt imod den "perfekte kernefamilie" og går ind for polygame forhold (Forhold med mere end en partner) men ligefrem at gå "offentligt" bag om ryggen på sin partner virker bare så uendelig nedgørende. Hvis man skal have et polygamt forhold skal ens partner/partnere alle vide det og være enige om det, hvis i spørger mig.
Jeg ville da blive uendelig skuffet hvis jeg fandt min mand/kone, eller endnu værre en af mine forældre! på sådan en hjemmeside.
Og jeg skal ikke spille hellig, jeg har haft mine sidespring igennem tiden men jeg synes der er stor forskel på at have et fejltrin på en våd aften eller en affære med sin gamle flamme, whatever folk nu måtte rode rundt med, og så finde en fremmed at være sammen med på en hjemmeside fremfor ens partner.
Hvad er jeres meninger om det her fænomen?
Er danskerne klar til sådan et tiltag eller er vi for "politisk korrekte" til at den slags vil få stor opbakning?
Er det ok at statsstøttede medier som f.eks. DR viser Victoria Milan reklamer, som kan støde nogle af deres betalende kunder?
Er det et skridt tilbage eller et fremskridt at vores utroskab er kommet (halvvejs) ud i lyset?
Kunne i selv finde på at bruge sådan en service, hvis i var 100% sikre på det ikke ville få nogle konsekvenser?
Og hvad tror i får folk til at bruge sådan en side? (Ifølge VM selv har de jo over 100.000 medlemmer, så det må jo efterhånden være et udbredt fænomen).