Det er meget normalt at være usikker omkring sin identitet som ungt menneske, omkring religion såvel som alt andet

Jeg er ikke ateist men jeg er heller ikke som sådan troende, jeg har lavet mit eget mix af forskellige religioner og tror på lidt af hvert. Jeg er for eksempel overbevist om at Jesus Kristus er en historisk person som har levet, og at buddisterne har ret med hensyn til reinkarnation, jeg tror også på dødsriget og en del andre ting adopteret fra det gamle Egypten. Jeg har også været inde og runde satanismen men mener mere at Lavey satanismen er et livssyn end en religion - Og jeg kan ikke helt bestemme mig men jeg synes på en måde at Lavey satanismen virker mere som en forsvarsmekanisme til følelsesladede mennesker så de undgår at blive sårede end som en decideret tro, hvilket også kunne forklare de mange teenagere der blir' Lavey satanister, men så igen der er så mange forskellige tilhængere at det er svært at sige og det er sikkert de "tomme tønder der buldrer mest" også i dette tilfælde

Men kort sagt: Jeg synes ikke man skal være 100% tilhænger af et livssyn eller en religion, seksuel overbevisning eller noget som helst andet indtil man har undersøgt de andre muligheder

Så undersøg! læs! grænsk! snak med mennesker fra forskellige steder og husk de ting der giver mening for dig og smid resten ud.