Mona Mayfair - tak for din forståelse! Og nej, ham den første fyr - jeg ved at han ikke var lige så glad for mig, som jeg var for ham. Ærlighed var nøgleordet mellem os, og er det stadig. Jeg fik bare ikke bremset i tide, og faldt for ham. Godt for hans selvtillid, skidt for mig...
Jeg har faktisk en skøn mand, som dog er tragi-komisk rolig. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at denne mand elsker mig og vil gøre det til livets ende. Og jeg elsker ham højt! Men.. jeg er ikke monogam... Det kan muligvis forarge nogen - men sådan er det. Jeg indrømmer blankt, at jeg sagtens kunne dele min mand med flere kvinder (og mænd, hvis han også var til det...). Jeg vil så også have lov til at nyde de mennesker der kommer min vej - kvinde eller mand. Af denne grund er min mand og jeg swingere.
Grunden til at jeg har haft disse fyre inde i mit liv, er at jeg elsker den unge energi. Min mand er ældre end mig - og lige dér mangler jeg noget. Hvor min mand er perfekt på alle andre områder, så er hans energi og kreativitet aftagende og opfylder ikke mine behov.
Så ja, jeg drømmer om en forholdsvis ung, passioneret og kreativ fyr - som kan håndtere mig og mit kaotiske indre. Og drømme er jo tilladt.. hehe.