Dato og tid er 28 mar 2024 10:36

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: er jeg ved at blive en vampyr?
Indlæg: 05 dec 2012 21:22 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:21
Indlæg: 2
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Jeg har siddet og læst om jer og jeres samfund, men jo mere jeg læser jo mere forvirret bliver jeg.
Ikke at jeg ikke ved hvad en vampyr er, jeg har tros alt set film, læst bøger og virklighedens historie omkring det.
Så jeg kender da lidt til emmet.
jeg vidste bare ikke at der var et samfund og folk som tror/er vampyr.
Jeg må nok indrømme jeg er lidt skeptis, men ikke mere end at jeg nu skriver til alle jer vampyr og beder jer om svar.

For godt et år siden fik jeg konstateret solalleri i høj grad, jeg kan simplehen ikke gå ud om sommeren uden at få bylder og brandsår.
der efter kom d-vitamine, som jeg ikke kunne optage i min krop.
efter det. kom b-vitaminen.
alt i løbet af et par månder.
i mandags kom jeg hjem fra syghuset hvor jeg havde fået af vide at jeg ikke kan omsætte mad som jeg skulle og der for bliver syg når jeg spiser almindlig mad ikke med det samme, men efter et par dage.
så nu er jeg kommet på medicin der skal hjælpe mig med det.
For et par uger siden begyndet jeg at ha en , hm skal vi sige lyst for blod, det er ikke hver dag men ca. hver 3 dag.
jeg piller mine læber til blod og suger det i mig med stor nydelse, det nærmest beroliger mig, får mig til at slappe af og føle mig enormt veltilpas.
Jeg ved godt at det lyder mærkeligt og jeg kan ikke selv forklar det.
nu til mit stor spørsmål.
er jeg ved at forvandle mig til en vampyr.
kan det overhovdet lade sig gøre, jeg mener jeg er ikke bliven bidt af nogle, det er jeg mere end 100% sikker på
og hvis jeg er , hvad gør jeg.
hvordan kan jeg leve med det.
hvordan får jeg blod.
skal jeg kontakte en læge eller måske en phykolog.
jeg håber at nogle af jer der ude kan hjælpe mig mine sprøsmål og måske give mig lidt ro i sindet.
Som jeg sagde er jeg lidt skeptis omkring dette, men det er da værd at prøve.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: er jeg ved at blive en vampyr?
Indlæg: 05 dec 2012 21:59 
Jeg har siddet og læst om jer og jeres samfund, men jo mere jeg læser jo mere forvirret bliver jeg.
Ikke at jeg ikke ved hvad en vampyr er, jeg har tros alt set film, læst bøger og virklighedens historie omkring det.
Så jeg kender da lidt til emmet.
jeg vidste bare ikke at der var et samfund og folk som tror/er vampyr.
Jeg må nok indrømme jeg er lidt skeptis, men ikke mere end at jeg nu skriver til alle jer vampyr og beder jer om svar.

For godt et år siden fik jeg konstateret solalleri i høj grad, jeg kan simplehen ikke gå ud om sommeren uden at få bylder og brandsår.
der efter kom d-vitamine, som jeg ikke kunne optage i min krop.
efter det. kom b-vitaminen.
alt i løbet af et par månder.
i mandags kom jeg hjem fra syghuset hvor jeg havde fået af vide at jeg ikke kan omsætte mad som jeg skulle og der for bliver syg når jeg spiser almindlig mad ikke med det samme, men efter et par dage.
så nu er jeg kommet på medicin der skal hjælpe mig med det.
For et par uger siden begyndet jeg at ha en , hm skal vi sige lyst for blod, det er ikke hver dag men ca. hver 3 dag.
jeg piller mine læber til blod og suger det i mig med stor nydelse, det nærmest beroliger mig, får mig til at slappe af og føle mig enormt veltilpas.
Jeg ved godt at det lyder mærkeligt og jeg kan ikke selv forklar det.
nu til mit stor spørsmål.
er jeg ved at forvandle mig til en vampyr.
kan det overhovdet lade sig gøre, jeg mener jeg er ikke bliven bidt af nogle, det er jeg mere end 100% sikker på
og hvis jeg er , hvad gør jeg.
hvordan kan jeg leve med det.
hvordan får jeg blod.
skal jeg kontakte en læge eller måske en phykolog.
jeg håber at nogle af jer der ude kan hjælpe mig mine sprøsmål og måske give mig lidt ro i sindet.
Som jeg sagde er jeg lidt skeptis omkring dette, men det er da værd at prøve.


Jeg tror ikke lige frem at du er ved at blive forvandlet til en vampyr, det kan ikke lade sig gøre, der er støre grunde til at vi rigtige vampyre har den status som vi har, mange af dem er bare personlige så dem udtaler vi os ike så meget om grunden til det er, at sikre at det ikke sker at de grunde som vi har bliver misbrugt, men mange af de symptomer du har kunne godt minde lidt om sang, men det er svært at sige fordi, det kommer også en del an på så meget, med energi, og fornemmeler, Lad hver med at gå til psykolog, han ville bare tro at du enden er blevet, skør, men måske, en læge ville være en god ide, så i kan finde ud af hvorfor, at du har mangle på blod, måske et lavt jern indhold i dit blod system, Kan godt forstå du er skeptisk over det, men hvis jeg var dig ville jeg lige undersøge lidt, omkring hvorfor du mangler blod, bare fordi du mangler blod er det jo ikke ens betydende med at du re ved at blive forvandlet til en vampyr, vampyre kan også godt gå ude i sollyset, men det kommer også igen på så meget, men få det tjekket hos en lege, om hvordan det kan være sådan et phenomen sker lige pluslig som dette, men du må da ha nogle støre grunde til siden du kommer på den tanke at du muligvis kunne være vampyr.?


Top
  
 
 Titel: Re: er jeg ved at blive en vampyr?
Indlæg: 05 dec 2012 22:02 
( sorry jeg læste forkert, med phyolog, og psykolog )


Top
  
 
 Titel: Re: er jeg ved at blive en vampyr?
Indlæg: 05 dec 2012 22:07 
Men man kan jo self aldrig vide om der skulle være noget, vampyr over dig.


Top
  
 
 Titel: Re: er jeg ved at blive en vampyr?
Indlæg: 05 dec 2012 23:10 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:21
Indlæg: 2
Status: Menneske
Oversættelser: 0
tak for dit svar krysaniki.

Jeg ved ikke lige om der er noget vampyr over mig, jeg er skam en almindlig kvind som ikke rigtig går op i den slags.
Selv om jeg da må indrømme, der er noget tiltrækkende over vampyr, alså efter hvad du læser eller ser på film.

Grunden til at jeg prøvet det here var endligt fordi en af mine venner sagde at man skulle tro jeg var en vampyr med mine sygdomme og ja så byggede tankende sig op i mig og jeg begyndte at læse på nettet.
Det her har forgået over et år, og så vidt jeg kan forstå så forvandler en vampyr sig inden for kort tid, skal blive bidt og så mange andre ting.
her ved snakker jeg igen om film og historier, nok ikke lige frem om virkeligheds vampyr som dig/ jer.
Jeg har svært ved at sætte mig ind i det, hvad der gør jer til vampyr, du nævner misbrug, så skal jeg forstå det som at det er en phyklogisk sygdom ?
Om alt er så ved jeg ikke hvad jeg skal tro om mig selv, jeg ved bare at lysten til blod , til at smagde det, gror i mig og det gør mig selvfødig en smugle bange, og så med mine andre symtomer, så virker det bare som om at ja, jeg er ved at forvandle mig til en vampyr.
selv om min fornuft siger at det er en myte og alt den slags.
jeg har en medicin sygplajske som, jeg kan snakke med og til vores sidst samtale nævnte jeg at jeg tænkte meget på blod.
men gjorde ikke det store nummer ud af det.
så måske skulle jeg snakke lidt dyber med hende om det.
selv om jeg er virkig bange for at blive stemplet som sindsyg.
det hele får bare en til at tænke lidt dyber over tingende og stille det store spørsmål.
Hvad nu hvis det er mugligt!!!
efter hvad jeg kan forstå på jeres side så er der flere af jer der drikke blod, så jeg kan da ikke være så mærkelig.
er det en lyst som kan bare komme sådan ud af det blå, den ene dag har du det fint og den næst lyster du efter blod!
jeg indrømmer jeg er forvirret, bange, skeptis og måske simplehed sindsyg.
men igen alle mine symptoner, retter min tanker imod vampyr mere og mere, er det så mærkligt ??


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: er jeg ved at blive en vampyr?
Indlæg: 06 dec 2012 00:20 
tak for dit svar krysaniki.

Jeg ved ikke lige om der er noget vampyr over mig, jeg er skam en almindlig kvind som ikke rigtig går op i den slags.
Selv om jeg da må indrømme, der er noget tiltrækkende over vampyr, alså efter hvad du læser eller ser på film.

Grunden til at jeg prøvet det here var endligt fordi en af mine venner sagde at man skulle tro jeg var en vampyr med mine sygdomme og ja så byggede tankende sig op i mig og jeg begyndte at læse på nettet.
Det her har forgået over et år, og så vidt jeg kan forstå så forvandler en vampyr sig inden for kort tid, skal blive bidt og så mange andre ting.
her ved snakker jeg igen om film og historier, nok ikke lige frem om virkeligheds vampyr som dig/ jer.
Jeg har svært ved at sætte mig ind i det, hvad der gør jer til vampyr, du nævner misbrug, så skal jeg forstå det som at det er en phyklogisk sygdom ?
Om alt er så ved jeg ikke hvad jeg skal tro om mig selv, jeg ved bare at lysten til blod , til at smagde det, gror i mig og det gør mig selvfødig en smugle bange, og så med mine andre symtomer, så virker det bare som om at ja, jeg er ved at forvandle mig til en vampyr.
selv om min fornuft siger at det er en myte og alt den slags.
jeg har en medicin sygplajske som, jeg kan snakke med og til vores sidst samtale nævnte jeg at jeg tænkte meget på blod.
men gjorde ikke det store nummer ud af det.
så måske skulle jeg snakke lidt dyber med hende om det.
selv om jeg er virkig bange for at blive stemplet som sindsyg.
det hele får bare en til at tænke lidt dyber over tingende og stille det store spørsmål.
Hvad nu hvis det er mugligt!!!
efter hvad jeg kan forstå på jeres side så er der flere af jer der drikke blod, så jeg kan da ikke være så mærkelig.
er det en lyst som kan bare komme sådan ud af det blå, den ene dag har du det fint og den næst lyster du efter blod!
jeg indrømmer jeg er forvirret, bange, skeptis og måske simplehed sindsyg.
men igen alle mine symptoner, retter min tanker imod vampyr mere og mere, er det så mærkligt ??

Nej det er ikke så mærkeligt igen vi er meget almendeligt, vi er ikke skøre, men det er nok bare det folk mener, når man høre om andre drikker blod, men der er jo altid en grund til alting, jeg nævner misbrug, simpelthen fordi mere på grund af de personlig grunde som gør os til det vi er, så andre ikke bruger det samme personligheder som os bare fordi de Andre gerne ville være det men ikke er, like copy cats, and so on. Det er for at bedre kunne se forskel på folk som rent faktisk er og ikke er, At vi har den sikkerhed.Med at holde ting skjult. Men hvad nu hvis det er muligt godt spørgsmål, så kontakter du mig hvis du ville have svar på nogle ting, eller så prøv at find en donor, som kan, få din lyst til blod tilfredstillet. Men den enlige grund til at folk tror man er sindsyg bare fordi man drikker blod, vi driker jo ikke blod for sjov skyld men fordi der rent faktisk er en grund til det, så er man ikke sindsyg hvis der er en grund til At man drikker det, og kan forklare sig derud efter, hvis du ville fortsætte sammentalen så send mig en Pm. håber det hjalp lidt, er lidt træt i dag så hvis det er lidt svært at få til at give mening for dig så er det der for ^^ men jeg prøver så godt som jeg kan.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'