| The Danish Vampire Community https://www.danishvampire.dk/forum/ |
|
| Telepati https://www.danishvampire.dk/forum/viewtopic.php?f=41&t=373 |
Side 1 af 2 |
| Forfatter: | Phasefone [ 30 mar 2012 20:41 ] |
| Titel: | Telepati |
Hvor mange har prøvet at modtage andres tanker? Hvor mange har prøvet at sende tanker til en anden? Edit: Dette må være ret normalt for en rigtig vampyr. ^^ |
|
| Forfatter: | Lagos [ 01 apr 2012 12:30 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
Yes and i Can see other peoples thoughts n sometimes their past if Im around Them for long period of time ,specially with my close ones .. Ps. But Its not all vampyres that are gifted with that ability ..so no ,not All vampyres Can dó that. |
|
| Forfatter: | Phasefone [ 02 apr 2012 00:44 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
Nogle folk har hverken kontrol over deres egne tanker, eller evnen til at sortere andres tanker fra. Disse mennesker tænker højt, og er nemme at finde ind til. De er nemme at manipulere, og virker ofte skræmte eller forvirrede Jeg glæder mig til at se om der er flere, der har noget lignende at fortælle herinde ^^ |
|
| Forfatter: | MissVampire [ 05 nov 2012 18:41 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
Jeg ved[i][/i] at jeg sommetider kan læse min mors tanker. For et par dage siden sad vi og spiste til middag, da jeg pludselig på en eller anden måde kan se tanken: "hvor er colaen?" jeg rejser mig op og henter colaen til min mor, som fuldstændig forbløffet siger: hvordan kunne du vide, at jeg ville have cola?! Så ja, det sker jeg kan læse tanker |
|
| Forfatter: | B. [ 06 nov 2012 18:31 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
Jeg tror næsten alle på et tidspunkt i deres liv har sagt "det sad jeg også lige og tænkte på".. Tror alle har evnen, men det forekommer bare visse typer nemmere.. Men ja, hvad jeg har ladet mig fortælle forekommer det oftere hos folk der har forbindelse til energier! Om det åbner for nogle kanaler i hjernen på folk eller hvad ved jeg ikke.. Nu er hjernen trods alt langt fra at blive fuldstændig kortlagt! |
|
| Forfatter: | Frk.Mørck [ 13 nov 2012 00:29 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
Jeg tror ikke på telepati. Jeg tror på man kan læse mennesker. Mig og min bedste veninde "færdiggør hinanden sætninger". Det har intet med telepatiske evner at gøre. Det gælder om at kende sine nærmeste og forstå deres mimik. - Og det gælder ikke at kunne læse folk der nærmerst "tænker højt", de kan læses med en smule basis psykologi. Ellers skulle de fleste psykologer og mennesker der arbejder med at skrive profiler "criminal profilers" f.eks. være telepatiske, når de kan læse et menneskes næste skridt og kende deres motiver uden at have snakket med dem? |
|
| Forfatter: | Digitalis [ 15 nov 2012 10:22 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
er med dig 100 % frk... det €r bevidste og ubevidste signaler vi sender til hinanden og aflæser |
|
| Forfatter: | Apsinthia [ 15 nov 2012 21:23 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
Enig med to tidliigere...tror man skal snak med sin læge eller sådan noget hvis man tror man kan se/høre/læse andres tanker. |
|
| Forfatter: | Frk.Mørck [ 19 nov 2012 17:43 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
| Forfatter: | Phasefone [ 30 jan 2013 22:01 ] |
| Titel: | Re: Telepati |
| Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|