Dato og tid er 28 mar 2024 14:55

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 12 jan 2012 17:50 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
hemmeligheden er at sørge for at dyret er fuldstændig bevidst omkring ens tilstedeværelse, det er en uendelig stor fordel hvis dyret samtidig føler sig i tryghed, eller underkaster sig

jo mere intelligent et dyr er, desto større mulighed er der for uendelige mængder energi

en typisk dansk hus kat er et nemt eksempel på et dyr der er utroligt nemt at udnytte energimæssigt, det eneste katten vil have er at man tilbeder den

en krage opfører sig derimod anderledes, da den selv opsøger andre energier for at udnytte dem, den gemmer sig og er fuldstændig fokuseret på andre

begge dyr besidder uendelige mængder energi, forskellen er blot at katten er nemmere at udnytte, da det er nemt at komme i fysisk kontakt med dyret

er man så heldig at få en krages tillid, vil jeg vove og påstå at energien er langt bedre end den hos en kat ^^

der skal kun nogle små handlinger til, før nogle dyr ubevidst gendanner mere energi end man nogensinde ville kunne trække til sig

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 12 jan 2012 17:59 
Okaaay... Kan du forklare hvordan du feeder fra en kat for eksempel? Altså hvordan du gør det bevidst.


Top
  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 12 jan 2012 18:42 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
jeg feeder ikke fra den, jeg udnytter blot kattens energi til min fordel
dermed sagt tager jeg intet energi fra den som sådan

det er simpelt, jeg er altid ekstremt opmærksom på mine følelser

der er stor forskel på at sidde alene, og at sidde med en kat der trygler om at blive snakket med

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 12 jan 2012 19:27 
Ja helt enig.. jeg sidder da også og nyder at min kat ligger ved siden af mig nu :)


Top
  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 13 jan 2012 03:17 
hmm... jeg har hest selv og jeg lyve hvis jeg påstod at jeg ikke havde det godt efter at havde trænet den... men jeg giver nu credit til det der hedder horsemanship. En træningsform hvor hest og menneske aflæser hinandens kropssprog og handler der efter.

Fx øvelsen "join up" hvor man har hesten i et lille trænings område og forsøger at jage den væk. Så vender man ryggen til og ser hvad der sker. hvis hesten kigger på dig eller kommer hen til dig er det fordi den enerkender dig som fører og vil være i flokken. Og jo, der kan jeg godt føle et vist bånd mellem mig og hesten, men det handler om erkendelsen af hinanden og det at være i flokken.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 130 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'