| The Danish Vampire Community https://www.danishvampire.dk/forum/ |
|
| CSI Newyork https://www.danishvampire.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=29 |
Side 1 af 1 |
| Forfatter: | Frk.Mørck [ 19 okt 2010 20:59 ] |
| Titel: | CSI Newyork |
Ville bare lige dele min harme over CSI Newyorks afsnit i dag (Kanal 5, kl. 21) som omhandlede sangvinske vampyrer hvor de blev udstillet som et lille psykisk sygt samfund med en "kult leder" med en hang til mord. Denne episode mindede mig om et emne jeg engang så inde på vampire-church som omhandlede en mand som havde kidnappet en kvinde og "stjålet" hendes blod, hun overlevede dog - dette foregik i USA. Jeg tænkte om nogle af jer andre er faldet over nogle kriminal sager som indvolverede "vampyrer" eller om den slags kun sker i tv? |
|
| Forfatter: | Mona Mayfair [ 19 okt 2010 21:15 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
Den reklame så jeg godt den anden dag. Jeg læste en artikel på tv2's hjemmesiden den anden dag, om et par i usa mener jeg, som havde holdt en ung person fanget og drukket vedkommendes blod. Jeg kan dog ikke rigtig hidse mig op over stereotype fremstillinger i medierne, men prøver så vidt muligt i mit privatliv at informere folk om, hvad virkelighedens vampyrer foretager sig, hvis de er nysgerrige altså. |
|
| Forfatter: | Vandhvid [ 21 okt 2010 17:41 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
| Forfatter: | Mona Mayfair [ 21 okt 2010 19:28 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
Jeps, det var den jeg tænkte på. |
|
| Forfatter: | Rizika [ 22 feb 2011 23:40 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
Hvilket afsnit var det?! Jeg vil altså egentlig godt se det? |
|
| Forfatter: | Frk.Mørck [ 22 feb 2011 23:50 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
| Forfatter: | Natmann [ 25 feb 2011 13:24 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
der er en serie der hedder demontown hvor i en af afsnitene er 3 moderne sang vampyr med i |
|
| Forfatter: | Stillbornmaria [ 15 mar 2011 15:59 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
CSI i aften kl.20 på kanal 5 er et vampyr/varulv-afsnit |
|
| Forfatter: | Lady_Fayd [ 20 okt 2011 23:32 ] |
| Titel: | Re: CSI Newyork. |
i CSI LV er der også et "vampyr afsnit"... det er i 4. sæson 13. afsnit... nogle dele er ret gode... de har the black veil med og og en lille smule af psy vampyren, men også en del rod... men hvis nogen havde lyst til at se det, så ved i nu at det findes |
|
| Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|