| The Danish Vampire Community https://www.danishvampire.dk/forum/ |
|
| Vampyr i dansk religion avis https://www.danishvampire.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=190 |
Side 1 af 3 |
| Forfatter: | Lagos [ 20 okt 2011 09:43 ] |
| Titel: | Vampyr i dansk religion avis |
http://www.religion.dk/artikel/383280:I ... iblandt-os Kom lige forbi dette artikel og Ville bare lige share dette med jer Hilsen |
|
| Forfatter: | Hybrid1917 [ 20 okt 2011 18:59 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
nice artikel. tak |
|
| Forfatter: | Lady_Fayd [ 20 okt 2011 19:22 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
meget god!! en af de bedste jeg har set... men jeg kan bare ikke forstå at den siger at sangvinske vampyrer skal bruge menneskeblod for at OVERLEVE... virker underligt.. |
|
| Forfatter: | Mona Mayfair [ 20 okt 2011 19:33 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
Synes i at vampyrkendetegnene også beskriver os godt? Altså; 1) Omvendt døgnrytme/fungerer bedst om natten 2) Fremragende nattesyn 3) Heler hurtigere end andre mennesker 4) Problemer med fordøjelsen/overvægt/misbrug 5) Humørsvingninger Jeg kan kun sige ja til 1'eren sådan groft sagt. Jeg har vist et helt normalt nattesyn, og heler vist også ret normalt. Dog aner jeg ikke hvad influenza er, jeg har aldrig haft de symptomer. Men den jeg er mest uenig i, er nok den med humørsvingninger... |
|
| Forfatter: | Spurn [ 20 okt 2011 19:35 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
| Forfatter: | Lady_Fayd [ 20 okt 2011 19:43 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
jeg tror kun at 1 og 2 passer på mig fordi jeg vil have den til at passe... ang det andet. ved jeg at overvægt/misbrug delvist er fra min mor og humørsvingninger er fra min depression. jeg trår ikke jueg heler hurtigere og jeg får nemt blå mærker... |
|
| Forfatter: | Mona Mayfair [ 20 okt 2011 19:46 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
Men tror i, at der generelt er mange vampyrer, der ender med misbruge stoffer/alkohol? Jeg tror ikke at procentdelen er større end i den almindelige befolkning. Men svært at vide. |
|
| Forfatter: | Lady_Fayd [ 20 okt 2011 19:50 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
jeg ved ikke om den er større eller ej, men jeg kunne forstille mig at nogle kunne finde på at bruge vampirism som undskyldning... |
|
| Forfatter: | Mona Mayfair [ 20 okt 2011 21:41 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
| Forfatter: | Lady_Fayd [ 20 okt 2011 23:34 ] |
| Titel: | Re: Vampyr i dansk religion avis |
hmmm en anden ting gik lige op for mig... i artiklen påstår de at der er 7 moral koder i Det Sorte Slør.... er der ikke 13 i det der er skrevet af Michelle Balanger? |
|
| Side 1 af 3 | Alle tider er UTC + 1 time |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|