Dato og tid er 28 mar 2024 15:23

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 08 jan 2012 20:30 
Jeg har tænkt over et par ting...

Psykiske vampyrer feeder på energier, korrekt?

Hybrider, der drikker blod, feeder de også på de samme energier?
(altså energierne befinder sig i blodet)

Nu kommer de egentlige spørgsmål så:

Indeholder dyr og mennesker den samme form for energi?

Og indeholder de forskellige mængder energi?
Hvor mange mus skal man f.eks. feede på, for at opnå samme mængde energi, som man får fra et menneske?


Top
  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 09 jan 2012 23:45 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2011 11:32
Indlæg: 96
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
må nok sige jeg har aldrig prøvet at feed fra et dyr eller haft interese..men mon ikke det burgte kunne lade sig gøre nu når det osse har en sans/form for følse!?

fordi....

psi feed for mig kommer meget fra emotion ,forskelig form for følser og handlinger

en af mine vampyric evner er at fornæme tanker ikke ligefrem læse dem men "sense" dem, det resulter i jeg skaber et billeder af hvad de tænker eller osse har gået igennem.. med en ca 80% accuracy. (f.ex en sexual adfære eller tanke)

men angående mængde, tror jeg ville være det samme spørgesmål for en sang?
ville en sang. kunne får ligeså meget ud af "the vital energy" fra en mus i forhold til et menneske ...?

_________________
"answers were not made too be given ,but made to be earned"




Medlem af
O-A-C


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 10 jan 2012 09:12 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Mona Mayfair skrev:
Indeholder dyr og mennesker den samme form for energi?

Og indeholder de forskellige mængder energi?

Hvor mange mus skal man f.eks. feede på, for at opnå samme mængde energi, som man får fra et menneske?

Jeg har aldrig ernæret mig på dyr, i hvert fald ikke bevidst, så jeg har ingen anelse om dette, og må indrømme at jeg aldrig har haft lyst til det. Om der er en moralsk eller etisk grund bag dette ved jeg egentlig ikke, men dyr appellerer ikke til mig på samme måde, som et menneske gør (dem får jeg i det mindste lyst til at ernære mig fra).

Mængdeforskellen vil være svær at definere, i forhold til hvor meget energi man normalt har brug for, og det er ikke altid den samme mængde man har brug for, så jeg vil mene at det ikke lige 'sådan' er til at måle op. Den eneste måde at finde ud af det på, er at eksperimentere med det, men så igen, en psi vampyr har ikke altid 100% samme behov for energi hver gang de feeder, og den mængde er også svær at måle eller fornemme.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 10 jan 2012 10:13 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 21:18
Indlæg: 46
Geografisk sted: København
Oversættelser: 0
Da jeg gik til ridning for noget år tilbage, undersøgte jeg begrebet "hestehvisker".
Det handler om at jeg sanser hestens energi og kunne snakke med den igennem en form for teleparti.
Når jeg er sammen med hesten, specielt hvis jeg ridder på den, kan jeg også mærke hestens energi og jeg blev helt opstemt efter en tur. Jeg feed også af hestens energi og den gav kun lov til det hvis jeg sprugte først og respekterede derefter hestens kræfter.

Energi fra dyr er meget rene elementær energi og jeg savner rigtig meget at ride igen men har ikke råd til det :(

_________________
Jeg er som livets vand, der strømmer ud til tørstende mennesker


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 10 jan 2012 20:09 
Amras skrev:
Da jeg gik til ridning for noget år tilbage, undersøgte jeg begrebet "hestehvisker".
Det handler om at jeg sanser hestens energi og kunne snakke med den igennem en form for teleparti.
Når jeg er sammen med hesten, specielt hvis jeg ridder på den, kan jeg også mærke hestens energi og jeg blev helt opstemt efter en tur. Jeg feed også af hestens energi og den gav kun lov til det hvis jeg sprugte først og respekterede derefter hestens kræfter.

Energi fra dyr er meget rene elementær energi og jeg savner rigtig meget at ride igen men har ikke råd til det :(



Ja jeg kom nemlig også til at tænke på det samspil, der ofte sker mellem mennesker og heste især. Men egentlig så var jeg også bare nysgerrig for at finde ud af om "the life force" også eksisterer i dyr.

Personligt har jeg ikke lyst til at drikke blod fra dyr. Men hvis man er den slags sang, der kun har brug for få dråber af gangen, så må man jo formode, at der er rigeligt med blod i en lille mus :)


Top
  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 10 jan 2012 23:51 
Jeg er den hybrid som har brug for energi og blod men ikke lige så meget blod som energi derfor er jeg psi-sang blodet giver mig bare det ekstre til skud af vital energi, hvor imod ambient energi for jeg heletiden når jeg går forbi folk, når jeg ikke har være omkring folk bliver jeg træt og for et nærmest tomt hul i maven , men når jeg feed'er med fuld kontakt ( hånd kontakt er der på et tids pungt hvor jeg for for meget det kan jeg mærke for så daler min energi pga at jeg ikke har fokuseret nok på at skabe opretholdes og balance jordforbindelse ogsåvidere.og generelt sende den energi jeg tager vi a hånds kontakt ud i det forskellige steder i kroppen der er brug for at få fyldt op. hvorimod blod giver et ekstre energi tilskud som gør det mere balanceret, dyr er ikke noget jeg har lyst til at feed fra men det kan jeg ikke rigtig undgå hvis jeg er hos mine forældre som har katte. Og deres aura er meget nemmere at komme ind til end foreksempel et menneske. Men ellers er der naturen jeg går ud i hvis jeg ikke gider at have kontakt med mennesker også feeder fra træernes energier, som lagos nævnte kan han nærmest sanse tanker, jeg har det på samme måde, men det sker i bedstemte situationer, det ikke noget jeg kan styre, jeg fornemmer det kun meget svagt.


Top
  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 11 jan 2012 16:38 
Krysaniki: Feeder du ikke også fra et dyr, når du drikker okseblod?


Top
  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 11 jan 2012 17:35 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Mona Mayfair skrev:
Krysaniki: Feeder du ikke også fra et dyr, når du drikker okseblod?

Well, at feede på dyrs blod er jo et bevidst valg, men man kan nemt komme til at feede på dyrs energier, ubevidst, hvis man ikke har kontrol over det.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 11 jan 2012 18:28 
Men hvad får han af energi fra okseblodet?


Top
  
 
 Titel: Re: Har dyr samme energi som mennesker?
Indlæg: 11 jan 2012 18:37 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 21:18
Indlæg: 46
Geografisk sted: København
Oversættelser: 0
Lady_Fayd skrev:
Men hvad får han af energi fra okseblodet?


Jeg har også spurgt ham om det og han svarede at han gør det af nød end af lyst fordi han har ingen donor

Min holdning er at man får ikke meget energi ud af en par dråbe okseblod fordi energi er helt død efter at have være længe væk fra kilde (man ved ikke hvor gamle den optøret blod er).

Så vil jeg hellere have en ordnet stegt okselever :)

_________________
Jeg er som livets vand, der strømmer ud til tørstende mennesker


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 134 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'