Dato og tid er 29 mar 2024 00:10

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 143 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste
Forfatter besked
 Titel: Det vigtige i dag
Indlæg: 17 mar 2011 08:36 
Man fortager sig noget hver dag og fortiden prøver jeg at finde ud af hvad jeg synes er vigtigt for mig eller hvad jeg glæder mig til. En måde at være taknemmelig over at jeg er i live.

Jeg tænkte at jeg ville dele det med jer og ikke kunne dele med mig. Så fortæl hvad der er vigtigt for jer i dag eller hvad i glæder jer eller anndet der kommer i dag ved.

-Lady Fayd


Top
  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 17 mar 2011 20:57 
Jeg har i dag fået en aftale om at komme i 4 ugers praktik, og forhåbentlig derefter job med løntilskud, i Pædagogisk Psykologisk Rådgivning i Rebild Kommune :-D

Ellers prøver jeg også at skabe daglig livskvalitet ved at gøre flere af de ting, der gør mig glad. For eksempel at læse lidt i en god bog, tage et langt varmt bad, eller passe alle mine spirerende planter i vindueskarmene.


Top
  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 22 mar 2011 08:38 
i dag bliver (forhåbentlig) en god dag, for i går var en super dag.

Jeg har haft det meget skidt på det sidste og min mand var nervøs for mig. så da jeg kan hjem havde han købt et gave kort på 500 kr til matas og havde planlagt at vi skulle i biffen.

han overtalte mig til at tage nederdel på. Noget jeg ellers aldrig gør og gav mig massere af komplimenter hele aftenen.

Det hele endte med super sex inden vi lagde os til at sove. (var det for mange detaljer?)

Så jeg har lidt overskud i dag og jeg er klar til at klare hele verden!!

-Lady Fayd


Top
  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 22 mar 2011 14:33 
Ej hvor dejligt!! Det lyder da som en skøn mand du har dig der.

Igår havde kæresten også været til koncert i Århus og da han kom sent hjem kl 2, havde han købt mega gode donuts med hjem hehe.

Men i dag skal jeg skrive flere jobansøgninger - så kryds fingrene.


Top
  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 22 mar 2011 15:51 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Mona Mayfair skrev:
Ej hvor dejligt!! Det lyder da som en skøn mand du har dig der.

Igår havde kæresten også været til koncert i Århus og da han kom sent hjem kl 2, havde han købt mega gode donuts med hjem hehe.

Men i dag skal jeg skrive flere jobansøgninger - så kryds fingrene.

Var I til megadeth og slayer?

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 22 mar 2011 17:49 
Mona Mayfair skrev:
Ej hvor dejligt!! Det lyder da som en skøn mand du har dig der.


han er skøn jeg er virkelig glad for ham!

men det er de sdmå ting der tæller og hvis min mand kom med "umotiverede" dounuts ville jeg også blive glad.

-Lady Fayd


Top
  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 25 mar 2011 15:10 
Spurn skrev:
Var I til megadeth og slayer?


Andrea var der :-)


Top
  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 25 mar 2011 20:10 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
o...kay?

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 27 mar 2011 13:14 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Jeg mener at det er de små ting i livet som skaber livsglæde.
I dag er en god dag fordi jeg holdt fest i fredags og derfor har kunnet inkassere en flaskebon på 40kr :) og samtidig blive mindet om at jeg havde gæster i fredags og at det var vildt hyggeligt. Der er nu noget over at drikke øl på gulvet og spille trivial pursuit. Tiden for tiden er i det hele taget meget god fordi solen er begyndt at skinne lidt, og folk er gladere. Temperaturen omkring de 10-15grader er tæt på perfekt, man behøver ikke et ton overtøj men har det heller ikke vildt varmt. Jeg får også møbler i næste uge så jeg snart ikke længere skal sove på gulvet, yay ^

- Jeg er glad over mange små dumme ting :)

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Det vigtige i dag
Indlæg: 27 mar 2011 16:36 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 mar 2011 08:24
Indlæg: 45
Geografisk sted: Roskilde/Holbæk - Sjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Det er netop de små ting man skal glæde sig over. For så kan mange dage vendes til noget positivt.

I dag er jeg glad over at mine genboer ringede og inviterede mig på kage. En pragtfuld chokoladekage, og skønt selskab! Mine børn har haft legekammerater, og selv om det ikke altid gik godt mellem øglerne - var de da glade generelt.

Jeg har i dag bestilt hugtænder, håber firmaet accepterer at jeg betaler over faktura. Jeg ejer ikke et dankort...

Min gode ven har sendt mig søde sms'ere og sagt han savner mig. Og min mand er lige kommet hjem.

Jeg gør selv meget ud af at glæde mig over alt hvad jeg kan, og i skrivende stund er jeg lykkelig for dette forum og fremtidsudsigten i at kunne mødes med folk herinde fra!!!

_________________
Livet er for kort til fordomme og alt for mange grænser!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 143 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'