Dato og tid er 28 mar 2024 11:00

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 03 mar 2011 17:56 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2010 22:44
Indlæg: 54
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Marius Azareil skrev:
haha det sgu da meget sødt, på trods af at det er en frygt, tror bare det er overlevelses instinkt der kicker ind, på trods af at danskere nok ikke har haft specielt brug for det instinkt gennem tiden xD

Tja, Hugormen er da det tætteste man kommer på en dansk slange, den er temmelig giftig :D

_________________
Nocturnally helpless and weak in the light ..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 04 mar 2011 23:20 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2011 20:05
Indlæg: 65
Geografisk sted: Skanderborg
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
stillbornmaria skrev:
Tja, Hugormen er da det tætteste man kommer på en dansk slange, den er temmelig giftig :D


ja ja xD... shs shs xD

_________________
The Darkness rests in me


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 04 mar 2011 23:21 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2011 20:05
Indlæg: 65
Geografisk sted: Skanderborg
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
shs er min måde at sige jeg ved godt jeg tager fejl på xD

_________________
The Darkness rests in me


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 05 mar 2011 22:09 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2011 11:45
Indlæg: 63
Geografisk sted: hørning
Status: Donor
Oversættelser: 0
stillbornmaria skrev:
Marius Azareil skrev:
haha det sgu da meget sødt, på trods af at det er en frygt, tror bare det er overlevelses instinkt der kicker ind, på trods af at danskere nok ikke har haft specielt brug for det instinkt gennem tiden xD

Tja, Hugormen er da det tætteste man kommer på en dansk slange, den er temmelig giftig :D


hehe tvivler på at den sætning gør mig mindre tryk ved slanger :P


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 24 mar 2011 11:49 
Offline
Niveau 2
Niveau 2

Tilmeldt: 05 okt 2010 13:50
Indlæg: 21
Geografisk sted: Struer / Skive
Køn: Kvinde
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Min største frygt er meget usandsynlig, og nok mest begrundet af et mareridt, men det er også det værske mareridt jeg har haft. Jeg drømte at jeg fik blod af min kæreste (som også til dels er min donor), og det var virkelig dejligt... Indtil jeg opdagede at sengen var fuld af blod, og min kæreste var død.
Jeg er med andre ord bange for at miste de få personer der virkelig betyder noget for mig, især hvis det på en eller anden måde er min egen skyld... Om det så er på grund af vampyrisme eller ej.

En anden ting jeg frygter meget, som desværre er ret sandsyndlig, er at falde tilbage i depression og dermed blive fuldstændig ude af stand til at klare mig selv. Been there before, og har virkelig ikke lyst til at opleve det igen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 26 mar 2011 15:10 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 mar 2011 08:24
Indlæg: 45
Geografisk sted: Roskilde/Holbæk - Sjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Min største frygt er at blive afvist. Blive til grin eller latterliggjort. Få at vide, at jeg er intet værd, at jeg er uønsket.

Jeg har desværre oplevet det flere gange, at stå i en situation hvor en eller flere har sagt til mig - at de ikke gad mig.. At jeg skulle skride. Eller hvor jeg har stået med følelsen af at blive svigtet og afvist groft.

Jeg er et meget empatisk menneske, jeg bærer mine følelser udenpå. Og måske derfor påvirkes jeg direkte og lynhurtigt af den stemning der omgiver mig. Og er det en negativ eller ligegyldig stemning der rettes mod min person - får jeg det fysisk dårligt og har bare lyst til at forsvinde øjeblikkeligt.

_________________
Livet er for kort til fordomme og alt for mange grænser!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 31 mar 2011 14:26 
Min største frygt er at huset skulle brænde ned og jeg ikke nåede at få alle mine ting fra min søn som han har lavet, babyting med mange minder,billeder osv med ud.. Sjovt nok er jeg aldrig bange for at min søn ikke kommer med mig ud, for det er bare en selvfølge at han gør. Han ville være den første jeg ville tage mig af, endda før mig selv.. Så det lyder nok lidt dumt. Jeg er nok bare bange for at miste vigtige minder, for det er ligesom de er væk hvis de kun er i mit hovede og jeg ikke kan mærke dem fysisk.
Den lidt sjove er at jeg er ekstremt bange for fødder..De er simpelthen ulækre, og jeg får lynopkast vis jeg ser en eller anden med fod fetish i fjerneren.. :D :D .. De eneste fødder jeg kan mysse og nusse, i hele verden er min søns :D :D


Top
  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 07 apr 2011 08:24 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2010 15:12
Indlæg: 31
Geografisk sted: Albertslund
Oversættelser: 0
min største frygt det var noget jeg måtte tænke lidt over jeg tror af det værste jeg kunne forestille mig ville være af helt af miste min emotionelle forbindelse til omverdenen ikke være i stand til af hade eller elske blive vred eller glad

_________________
Those who fear the darkness have never seen what the light can do


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 21 apr 2011 11:24 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2011 19:40
Indlæg: 31
Geografisk sted: 2970 hørsholm
Oversættelser: 0
min største frygt er at stå over for nogen der var enten kommet til skade eller havde det psykisk dårligt og ikke kunne hjælpe dem. er nemlig healer og lidt fritids psykolog :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: største frygt?
Indlæg: 29 maj 2011 20:50 
Min største frygt ved jeg ikke rigtig hvad er, måske er det nok at blive gammel og ende på et pleje hjem og ikke være i stand til at hjælpe mig selv, og når der ikke er så mange til bage i min familie mere. ( så ville jeg heller være død end at være i live) Og at min omgangs kreds af venner og bekendte ikke er der mere.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 72 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'