Dato og tid er 28 mar 2024 09:34

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 11 jul 2012 15:36 
Offline
Niveau 0
Niveau 0
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jul 2012 14:06
Indlæg: 3
Geografisk sted: Krypten
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Goddag,
Jeg springer lige ud i det. Jeg arbejder, eller studerer, på Kalundborg Sygehus/Hospital. Når jeg kommer forbi den medicinske afdeling, det sker af og til, så støder jeg nogle gange på kølerummet med blod. Jeg har ofte overvejet om man skulle nappe en pose og bare.. Prøve.. Jeg er selv type 0 negativ, og de hænger næsten lige inde for døren.
Har nogen af jer prøvet/oplevet noget lignende? Haft en lignende mulighed?
// Kvindeth

_________________
det er okay, at være anderledes


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 13 jul 2012 15:37 
jeg må nok indrømme at det kunne være fedt hvis man på en eller anden form for adgang til at få fat i rigtig blod, det ville gøre det meget lettere for os vampyre som har det lidt svære en andre med at anskaffe sig en donere netop fordi det ikke lige er så let at spørgere en person om man må drikke hendes/hans blod efter en god sammentale, eller noget i den stil fordi mange opfatter det negativt,eller også tror de bare at man er skør, men nej det er vi ikke, det er bare noget man har brug for og ikke rigtig kan forklare hvorfor, det er bare noget der ligger til vores natur at man ved man mangler et eller andet og 2 det er en meget personlig ting. Det er ikke bare noget som man snakker med alle om medmindre man opfanger at den person man snakker med det om har en vis forståelse for vampyrisme. jeg ville dog personlig sige at jeg ikke ville ha noget i mod at have sådan nogle poser med blod liggende i mit køleskab eller fryser.


Top
  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 13 jul 2012 15:44 
og plus det er en god ting fordi så er der ikke nogen fare for syge domme, fordi blodet er blevet tjekket i forvejen.


Top
  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 13 jul 2012 17:32 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Det lyder da som en god mulighed. Ulovligt dog.

Forestil dig hvis det var sådan, at man kunne købe menneskeblod. Altså selvfølgelig betale prisen for det, for folk der virkelig har brug for det skal jo ikke undvære. Spændende tanke.

Jeg drikker ikke selv blod, men jeg bliver altid lidt fascineret når jeg går forbi blodbanken her i Århus Nord.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 26 jul 2012 21:36 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
kvindeth skrev:
Når jeg kommer forbi den medicinske afdeling, det sker af og til, så støder jeg nogle gange på kølerummet med blod.


Det må være ret fristende... ^^

Du fik mig også til at grine, tak for det, jeg synes det var pisse sjovt at læse.

Jeg drikker ikke blod.

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 29 jul 2012 22:29 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jul 2012 18:41
Indlæg: 60
Geografisk sted: Nordsjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Jeg synes at det lyder som en rigtig fed mulighed for dig.. Som der bliver påpeget, så er blodet testet og rent! Jeg ville helt sikkert chance den, om ikke andet for at se om det er noget nær så godt som lige fra mennesket! For jeg er ikke i tvivl om at det er mindre potent end når man tager direkte fra donor, men i og med at du får "meget mere for pengene" så kan der drikkes over flere omgange og måske endda opnås mere energiindtag...
Jeg må ærligt indrømme at jeg vil opfordre dig til at stjæle lidt så du kan fortælle os andre om din oplevelse med det, for desværre er der ikke mange af os der har muligheden..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 02 aug 2012 00:38 
Offline
Niveau 2
Niveau 2

Tilmeldt: 27 feb 2012 07:39
Indlæg: 20
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
jeg kan se at det er en nem måde, men er det ikke forkert at stjæle blod, bare for at prøve det, når der er folk der skal bruge det for at overleve?... og mon ikke alle poser er registrerede?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 02 aug 2012 21:53 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jul 2012 18:41
Indlæg: 60
Geografisk sted: Nordsjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Digitalis har en god pointe med at de nok er registreret, men jeg kan ikke se hvad en pose til eller fra skulle gøre! De holder vel forhåbentlig jævnligt øje med at de har nok på lager af det blod der nu skal bruges!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Arbejde på Hospitalet
Indlæg: 16 okt 2012 19:54 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Jeg er selv ved at blive uddannet som sygeplejerske og har derfor adgang til både blod og svækkede mennesker ofte.
Om du vil napse noget blod, eller ej, må være op til din samvittighed, det er i disse øjeblikke hvor man kan være fristet at ens sande jeg skinner igennem :) Jeg vil dog anbefale dig at undersøge registreringen af blodet - Et tyveri af en pose blod fra et hospital er trods alt lidt besværligt at forklare.

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'