Dato og tid er 19 apr 2024 03:53

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Alkohol!
Indlæg: 30 okt 2010 15:25 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Sidder her komplet smadret af tømmermænd og gårs dagens Parkour træning, på vej ud af døren igen - Så fik jeg den spøjse tanke: Hvor tit drikker i jer fulde? xD
Efter jeg er begyndt på universitetet er det 3-4 gange om ugen for mit vedkommende, men regner kraftigt med at alkohol indtaget falder når vi kommer længere ind i uddannelsen :)
- Så folk på DVC hvor tit drikker i jer fulde? Og gerne mere info som, med hvem, hvor, hvorfor og andet godt ^_^

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 30 okt 2010 15:52 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Altså, jeg drikker gerne tirsdag (har fri onsdag) og fredag og lørdag. Så 3 dage i hvert fald. Men det er sgu ikke altid at jeg lige magter det. Er begyndt at miste interessen for det. Drak mere førhen, end efter at jeg begyndte på universitetet for 1½ år siden.

Det foregår enten med medstuderende eller med gamle venner og sådan. Ellers ikke noget specifikt. Kan bedst lige privatfester (de er også billigere).

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 30 okt 2010 16:39 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Uuuha det er godt nok meget forskelligt, nogle gange kan der gå en hel måned andre gange er det torsdag, fredag, lørdag..
Det kommer an på om jeg har lyst, det har jeg egentlig ikke særligt tit..
Men når jeg så har så er jeg måske også den stiveste person i lokalet, på den fede ikke brækkende måde ^^ Jeg er mest til privatfester fordi det er billigt og tit ikke er så indeklemt som på diskoteker osv.. Jeg kan dog rigtigt godt lide en bar i min by, der er ikke snusket eller lugter af alkohol og smøger. Det er møg hyggeligt


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 30 okt 2010 23:54 
Offline
Niveau 1
Niveau 1
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 okt 2010 21:00
Indlæg: 14
Geografisk sted: Aalborg
Oversættelser: 0
Jeg drikker mig sjældent rigtig fuld, jeg foretrækker at være lykkeligt 'tipsy' og det har jeg mulighed for en gang eller to om måneden når den lille er på weekend...
Men jeg nyder at sidde med en god flaske vin eller en kold øl og blive lidt småtipsy på en god regnvejrs aften med udsigt råhygge med kæresten og jeg ikk skal for meget dagen efter..

_________________
Being yourself is going against the world


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 01 nov 2010 11:00 
Jeg har aldrig været fuld, og bliver det nok heller aldrig. Jeg kunne ikke se meningen med at drikke sig fuld dengang da klassekammeraterne begyndte, og det kan jeg stadig ikke:) Det er sundere at lade være, jeg sparer en masse penge, jeg slipper for tømmermænd og dårlig mave, og jeg gør ikke ting jeg ville fortryde dagen efter, hvis jeg overhovedet kunne huske dem*g*


Top
  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 06 jan 2011 11:03 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2010 15:12
Indlæg: 31
Geografisk sted: Albertslund
Oversættelser: 0
tja jeg gider sjældent drikke for af blive fuld mere er jeg blevet for gammel til men nyder bestemt en god whisky i særdeleshed og anden alkohol i almenlighed og særligt et horn hjemme brygget mjød

_________________
Those who fear the darkness have never seen what the light can do


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 10 feb 2011 08:39 
Jeg har ikke noget jævnt mønster. sidste jeg jeg var fuld var den 7. jan og nytårs aften før det, men før det er der nok gået et par måneder og igen et par måneder før det. jeg kan ikke sige hvem jeg drikker meget med for i løbet af det sidste år har det været meget skiftende.

-Lady Fayd


Top
  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 16 apr 2011 10:17 
jeg er kun fuld en sjælden gang når jeg har lyst il at drikke mig fuld, hvor når jeg sidest har drukket mig fuld hmm det var nok til nyt års aften også nogen gange efter, min træning har ikke så godt af det XD


Top
  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 16 apr 2011 11:32 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 mar 2011 08:24
Indlæg: 45
Geografisk sted: Roskilde/Holbæk - Sjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Det er meget lidt alkohol jeg egentlig kan lide smagen af, så jeg bliver sjældent fuld. Og normalt er jeg chauffør, når familien skal hjem fra en sammenkomst/fest - og jeg har en nul-tolerance hvad angår kørsel og alkohol.

Sidst jeg var fuld, var nytårs aften - og der var jeg ikke totalt stang stiv, men blot lettere beruset. De få gange om året hvor jeg bliver fuld, er sammen med vores naboer/venner. Så skal jeg nemlig ikke køre hjem, og kan gå i seng når jeg vil... ;)

Den alkohol jeg nyder, er Verdi hvidvin og vodka mandarin + sprite. Måske en enkelt Tequila Sunrise. Ellers holder jeg mig til sodavand. Øl smager ikke godt for mig, og jeg kan ikke tåle rødvin. Så hvorfor drikke det?

Jeg morer mig sagtens ædru - specielt dagen efter, når jeg er den eneste der kan huske det hele... hehe.

_________________
Livet er for kort til fordomme og alt for mange grænser!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Alkohol!
Indlæg: 25 dec 2011 19:19 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 05 dec 2011 01:05
Indlæg: 19
Geografisk sted: Fyn
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Jeg drikker aldrig. Har set alt for mange dumme sig på det groveste så kan ikke se nogen grund til at begynde.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 50 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'