Dato og tid er 28 mar 2024 13:44

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Online donors eller ikke?
Indlæg: 25 mar 2012 18:13 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 19 mar 2012 17:26
Indlæg: 8
Geografisk sted: Norway
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Hei, jeg skulle gjerne ha hørt andres erfaringer med å bruke en donor for lang distanse feeding, altså psi feeding.
Er der nogen der har forsøkt dette og hvordan har det fungert/ikke?
Med hilsen

_________________
"Visualize it and make it happen"
Heidica


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Online donors eller ikke?
Indlæg: 25 mar 2012 22:37 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Det kan fungerer, for mig kræver det mere end blot en donor, det kræver at man danner et forhold, hvor begge er fuldstændig underkastede ideen om at hvert eneste handling de gør, vil opfattes og føles af den anden.

Dette bånd kan også virke omvendt, hvor den enes glæde kommer på bekostning af den andens smerte.

Med tiden, bliver dette bånd mere kraftfuldt, og man lærer at hjælpe den anden igennem svære tider, og lærer at acceptere den andens "skygge side", personlige fejl, og dårlige valg. Det handler ikke bare om at få det godt, men at dele glæde og smerte sammen, og at vide at der altid vil være en grund til at holde sammen, og passe på hinanden.

Dette bånd eksisterer kun, så længe hver især accepterer at det er sådan.

Det opfattes som at bytte følelsesliv, og dette har tendensen til at ændre den anden persons fysiske liv, og kan derfor være en utroligt positiv eller negativ oplevelse. Det er absolut en fordel at minde om hinanden i sindet.

I et meget stærkt bånd, hvis den ene tager beslutningen om at ophører kontakten med den anden, og ikke giver sig til kende igen, vil den anden nærmest opleve det som at forsvinde i limbo i en tid svarende til båndets styrke.

Lad mig derfor også sige med det samme, at det kan være farligt, og kræver mere end bare tillid, da man også har muligheden for at gøre skade på hinanden

Det er selvfølgelig min helt personlige oplevelse med netop dette, men jeg kalder det ikke ikke psi feeding, og forbinder det ikke med vampyrisme, selvom det muligvis kunne være det.

Namaste ^^

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Online donors eller ikke?
Indlæg: 26 mar 2012 13:37 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
phasefone skrev:
Det kan fungerer, for mig kræver det mere end blot en donor, det kræver at man danner et forhold, hvor begge er fuldstændig underkastede ideen om at hvert eneste handling de gør, vil opfattes og føles af den anden.

Dette bånd kan også virke omvendt, hvor den enes glæde kommer på bekostning af den andens smerte.

Med tiden, bliver dette bånd mere kraftfuldt, og man lærer at hjælpe den anden igennem svære tider, og lærer at acceptere den andens "skygge side", personlige fejl, og dårlige valg. Det handler ikke bare om at få det godt, men at dele glæde og smerte sammen, og at vide at der altid vil være en grund til at holde sammen, og passe på hinanden.

Dette bånd eksisterer kun, så længe hver især accepterer at det er sådan.

Det opfattes som at bytte følelsesliv, og dette har tendensen til at ændre den anden persons fysiske liv, og kan derfor være en utroligt positiv eller negativ oplevelse. Det er absolut en fordel at minde om hinanden i sindet.

I et meget stærkt bånd, hvis den ene tager beslutningen om at ophører kontakten med den anden, og ikke giver sig til kende igen, vil den anden nærmest opleve det som at forsvinde i limbo i en tid svarende til båndets styrke.

Lad mig derfor også sige med det samme, at det kan være farligt, og kræver mere end bare tillid, da man også har muligheden for at gøre skade på hinanden

Det er selvfølgelig min helt personlige oplevelse med netop dette, men jeg kalder det ikke ikke psi feeding, og forbinder det ikke med vampyrisme, selvom det muligvis kunne være det.

Namaste ^^


Det du beskriver her minder mig om det specielle bånd man kan have til f.eks. søskende eller meget gode venner hvor man kan mærke hvis "der er noget galt". Efter min erfaring kan det også opstå hvis man har været igennem hårde psykiske ting sammen, eller levet tæt sammen, også uden at man nødvendigvis gør det med vilje :) Ofte det som tvillinger beskriver, eller forældre til f.eks. børn der er døde/forsvundet, som mener de kan "mærke" om deres børn er levende eller døde.
Har aldrig draget en sammenhæng mellem det og psi feeding, men er da en meget interessant tanke, og burde absolut kunne lade sig gøre, men det kræver at man er "meget dygtig". Min erfaring er at jeg kun kan få energi ved forsamlinger eller fysisk berøring, dvs. "ægte" fysisk samvær.

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 115 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'