Dato og tid er 29 mar 2024 08:16

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Halloween!
Indlæg: 27 okt 2010 00:10 
Hvor mange af jer fejrer Halloween eller skal til Halloweenfest? Desværre så står vi midt i flytterod, og er i Odense i den weekend, så der bliver nok ingen Halloween til mig i år, men jeg synes det er så hyggeligt! Elsker at pynte op med græskar, skeletter, spindelvæv, edderkopper og flagermus.


Top
  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 27 okt 2010 02:04 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Er ikke så meget til oppyntning, men kan meget godt lide halloween. Fejrer det dog sjældent, med mindre det ender i et tema i byen eller lign. Ingen planer so far.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 27 okt 2010 05:33 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Jeg skulle have holde halloween fest.. Meeen så gik mit retalin op i dosis og jeg gik ned så det bliver desværre ikke til noget på lørdag.. Havde ellers lige glædet mig til at skære uendeligt mange græskar men det er der ikke energi til nu, har barikaderet mig i min mors hus og jeg vil ikke ud lige nu


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 27 okt 2010 06:00 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Jeg var til en ekstrem dårlig halloween fest sidste år, så gider egentlig ikke rigtig prøve igen.
Synes heller ikke rigtig jeg har tid, måske man skulle holde en næste år når boligsituationen er lidt mere stabil.
- Skal dog gives point for deres opyntning sidste år især deres skummelt farvede punch dimser med afhuggede hoveder, hænder og andet klamt. (Og point til alkohol som smager af.. blåt!) :mrgreen:

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 28 okt 2010 00:09 
Hvad bestaar en ekstremt daarlig Halloween fest af? Jeg synes det kunne vaere sjovt med saadan en rigtig stor fest, hvor folk virkelig gjorde noget ud af deres udklaedning, og bidrog til stemningen, men i dk lader det ikke rigtigt til at have vundet ordentlig fremgang endnu.


Top
  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 28 okt 2010 14:48 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Ekstrem dårlig i den forstand at de andre folk tog videre i byen omkring kl. 01 og jeg var rocker stiv, lagde mig til at sove på et beton gulv og vågnede fordi jeg skulle brække mig - Alkohol som smager blot, gir også bræk som er blåt ^_^ så charmerende er jeg nemlig :) Og så skulle vi 3-4 stykker der var tilbage efter natten før så rydde op i et helt forsamlingshus hvor fødderne glistrede fast til gulvet. Fantastisk!

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 29 okt 2010 01:07 
Haha ja det lyder ikke som den mest fantastiske fest.


Top
  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 25 apr 2011 13:34 
det er rigtig hyggeligt med halloween, men det er syndt at folk ikke gør så meget ud af det, det har i ret i ( det er lidt for tidligt at jeg skriver på denne tråd men jeg synes at der altid er plads til at snakke om halloween ) det er også syndt at mange helt glemmer hvad det går ud på men der skal sefl også være plads til festen. bare en tanke det kunne være fedt vis man måske kunne lave sådan en forum fest til halloween så man så man kunne gøre ekstre meget ud af det, bare en ide (:


Top
  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 25 apr 2011 15:35 
Ja jeg overvejede også om vi måske skal holde Halloween oppe hos os, hvis ingen andre kan/vil lægge hus/lejlighed til :-)


Top
  
 
 Titel: Re: Halloween!
Indlæg: 25 apr 2011 15:37 
jeg er med!! men det tror jeg du kan regne ud!!!


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 145 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'