Dato og tid er 28 mar 2024 21:37

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 10 jan 2012 11:13 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Amras skrev:
visdomsnettet.dk/a-466-4/

Virker ikke?

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 10 jan 2012 13:19 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2011 11:32
Indlæg: 96
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Amras skrev:
Spurn skrev:
Jamen er det ikke stjernehimmelen der går over i vandbæreren?

Jo, også det men det er meget mere end det.
Jeg har en god lang artikel der beskriver vandbæreren:

visdomsnettet.dk/a-466-4/

Hm.. Jeg ved ikke hvorfor de ikke længere har artikel men den hedder "FRA FISKENES TIDSALDER TIL VANDBÆRERENS TIDSALDER"

Fiskenes tidsalder foregik fra Kristendoms indtogt i Roman Empire og til nutid. Jeg kan ikke huske hvad tidsalder hed i perioden mellen Rise of Perisa og the split of Roman Empire.
Før det hed der Tyrens tidsalder og foregår i Egypten og andre Pagan religioner



There are great cycles in the cosmos which rule great events. One such is the cycle of the Great Zodiac Ages which spans almost 26,000 years. This is the time it takes our planet's equatorial plane(due to its axial wobble) to regress one full cycle along the solar plane(ecliptic). Each zodiac age can last anywhere from 2000 to 2300 years. The Age of Pisces in which we live is one of the shortest ages, beginning in 26 AD and ending in 2012 AD -or a total of just over 1986 years. In 1945 we entered the last degree of Pisces. Here are the ages and their durations...


Aries, Pisces, Libra, Virgo 1986.37 years
Aquarius, Scorpio, Leo, Taurus 2129.04 years
Capricorn, Sagittarius, Cancer, Gemini 2291.28 years


These lengths are based on the Earth's electromagnetic(astrological) composition. The dates at which each begins or ends is based on the Mayan calender.

The Mayan Great Year is 25,626.83 years, which is then divided into five periods of 5125.36 years or 1,872,000 days. These five "Worlds" or "Suns" do not necessarily correspond with the astrological ages, but the end of this fourth World does. The Mayan Fourth World or Sun began in 3113 BC and ends in 2012 AD.

The Mayans use 5, 10, and 20 (fingers and toes) as their base numbers, and a whole octave series of dates around these key numbers can be built, as follows...

5125yrs
3113BC-2012AD Mayan 4th World
512.5yrs
1500-2012AD The Americas
51.25yrs
1961-2012AD Photon Belt
5.125yrs
2007-2012AD Pole Shift
Each successive period is ten times shorter, yet ten times more intense. The last 512 years were ten times more intense than the whole 4th World period. The last 51-year End Time period is 100 times more intense than the whole 4th World period and ten times more intense than the whole Modern era of the New World or Americas. The last 5-year period will be 1000 times more intense than the whole 4th World period, 100 times more intense than the Modern or Colonialist period, and 10 times more intense than the End-Time or Photon period. Every 5125-year period intensifies in this manner untill it is ended by a worldwide flood, fire, or other global catastrophe, from which humanity has to start all over again.

While the crossover from one age to the next can take hundreds of years, the critical midpoint between the Age of Pisces and the Age of Aquarius is December 21st, 2012 AD, when the Earth's equatorial plane aligns exactly with the galactic center. The Ages are a purely planetary phenomenon based on the planet's wobble. The source of this wobble is in dispute, although I suspect it is linked to our planet's inner sun(our planet is hollow containing an inner central sun). Each planet has its own ages.

Each Age has a theme, and the theme of the Age of Pisces is Christianity(Sagittarius is on the Midheaven). Both Pisces and Sagittarius are "spiritual" signs interested in the larger meaning of life. The theme(s) of the coming Age of Aquarius will be truth and brotherhood.

The best Age for this planet is Libra, since this is its ruling sign. The last such age was from 14,773 to 12,787 BC. Next best are Gemini(6380 to 4089 BC) and Aquarius(2012 to 4142 AD). The Age of Pisces is NOT a good Age for this planet, as Pisces represents the eigth house of death for Libra.

What is special about the Age of Aquarius is that not only is it a "good" Age, but it is also during this age that our solar system is going to be inside the photon belt. Every 10,684 years, our solar system enters this belt of photonic energy for a period of over 2100 years, usually during the Ages of Leo or Aquarius. When it was last in Leo, Atlantis reigned supreme in a Golden Age.

Photon energy is divine enegry or what the bible calls the Holy Spirit, and which comes from the center of Creation and is stepped down to the galactic, solar, planetary, and individual levels. We will in effect be reconnected to our divine source. This will raise the vibratory level to the point where people will either resist and die or let go and be transformed into a light being. The Earth itself will be transformed and shine like a star as its inner central sun is finally fully turned on. This is the new heaven and earth.

Our solar system began its entry into the belt in the early 1960's and won't be fully immersed for another hundred years or so. Earth's orbit will be fully immersed by late 2012 AD. The effect of this will be like turning the light switch to the "on" position. This new energy will power everything from our bodies to gadgets and transportation systems. The old sources of energy will no longer work or be needed.

During the ensuing Millennium everyone will work towards making this planet a paradise again, and after the 1000 years are over there will be a great Graduation event of souls who have acheived light being status as well as a great Resurrection of all souls throughout history who will be given 100 years to relive their lives and come to the truth. All those left behind will still have another 1000 years of grace before Earth and the solar system exit the photon belt and enter once again into another long night of 10,684 years, wherein only the interior of the planet will remain a paradise.


ENJOY


greatdreams.com
go
librarising.com/cosmology/cosmotable.html

(sorry kilde på)

_________________
"answers were not made too be given ,but made to be earned"




Medlem af
O-A-C


Senest rettet af Lagos 10 jan 2012 13:52, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 10 jan 2012 14:01 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2011 11:32
Indlæg: 96
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Her er osse en "mayan perymiden time line" og foklaringer på det forskelig cycles ...og en teori at mayan kalnderne fik sine ende den 11 oct. 2011
(14 månder for tidligt )
http://www.librarising.com/cosmology/ma ... dtime.html

_________________
"answers were not made too be given ,but made to be earned"




Medlem af
O-A-C


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 10 jan 2012 14:52 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 21:18
Indlæg: 46
Geografisk sted: København
Oversættelser: 0
Tak lagons
Det var det information jeg savner :-)
Har jeg forstået rigtig at skiften startede år 1945 og slutter i år?

Spurn skrev:
Amras skrev:
visdomsnettet.dk/a-466-4/

Virker ikke?


Så har jeg fundet et andet artikel der kan bruges :)

http://www.visdomsnettet.dk/artikel_print.php?id=466

_________________
Jeg er som livets vand, der strømmer ud til tørstende mennesker


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 10 jan 2012 17:29 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2010 15:12
Indlæg: 31
Geografisk sted: Albertslund
Oversættelser: 0
sådan hvad jeg lige kunne finde på et hurtigt wiki opslag går vi først over i vanbæren i 2150 http://en.wikipedia.org/wiki/Astrological_age

_________________
Those who fear the darkness have never seen what the light can do


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 10 jan 2012 18:48 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2011 11:32
Indlæg: 96
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
the farlen skrev:
sådan hvad jeg lige kunne finde på et hurtigt wiki opslag går vi først over i vanbæren i 2150 http://en.wikipedia.org/wiki/Astrological_age


wiki ??

har aldrig stolet på det lort lol det har altid deres facts worng men ...anyways sjovt hvordan wiki er den eneste da anklager dette ..

mayan vs wiki.
hmm jeg stå med mayane i dette ;)


men agree to desagree


OBS: WIKI tag det osse ud af "interpretation" fra det forskelige forsker

som f ex
Neil Mann som siger AD 2150

men hvis du kan see/ læse så siger
Dane Rudhyar 2062

og
Nicholas Campion siger:

Nicholas Campion indicates that he has collected over 90 dates provided by researchers for the start of the Age of Aquarius and these dates have a range of over 2,000 years commencing in the 15th century AD.[34] The range of dates for the possible start of the Aquarian age RANGE (som betyder imellem for at pointer )from 1447 to 3621.

???? så hvad wiki siger er faktisk ik en faktum eller et svar ;)det en ren forvirring :)

men ja

KILDE:
wikipedia

_________________
"answers were not made too be given ,but made to be earned"




Medlem af
O-A-C


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 11 jan 2012 23:21 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
en ny tid, en ny start og en ny slutning

det er muligt at tiden har sneget sig op på mig, for jeg kan huske engang hvor denne viden var mere eller mindre ukendt af masserne, og sandheden omkring den 21 december 2012 endnu ikke var populær nok til at skabe nyheder eller film

tiden er inde, og det er nu officielt at 2012 er året hvor vi ønsker at jorden skal gå under mest

det er en utrolig form for ironi, at folk bevidst opsøger alt der er uden logik, og alt der er af det onde og mørket

af alt der kan ske, går vi rundt med en overbevisning om at der vil ske forfærdelige ting

bank på og døren skal blive åbnet

efter år 2012 vil der ske et af følgende;

1. dit liv vil fortsætte, og 2012 vil blot have været endnu en mystisk oplevelse, du vil dø ung, eller gammel og alene

2.

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 11 jan 2012 23:37 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 21:18
Indlæg: 46
Geografisk sted: København
Oversættelser: 0
phasefone skrev:
det er muligt at tiden har sneget sig op på mig, for jeg kan huske engang hvor denne viden var mere eller mindre ukendt af masserne, og sandheden omkring den 21 december 2012 endnu ikke var populær nok til at skabe nyheder eller film

tiden er inde, og det er nu officielt at 2012 er året hvor vi ønsker at jorden skal gå under mest

Så må jeg desværre påpeje at du tager fejl med massemedier :)
Emnen for den 21 december 2012 er ekstremt populær men det er for det meste kun kendt under dommedagen.
Foreksempel filmen 2012 hvor verden blev rystet sammen og de sidste rester af menneskeheden samlende sig sammen til monsterstore Ark og sejlede til nye landene der proppede op af syndfloden.

Her det bedst kritisk artikel om dommedagen 2012 ;)
http://skeptica.dk/artikler/?p=1325

_________________
Jeg er som livets vand, der strømmer ud til tørstende mennesker


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 20 mar 2012 20:49 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Amras skrev:
Så må jeg desværre påpeje at du tager fejl med massemedier :)
Emnen for den 21 december 2012 er ekstremt populær men det er for det meste kun kendt under dommedagen.
Foreksempel filmen 2012 hvor verden blev rystet sammen og de sidste rester af menneskeheden samlende sig sammen til monsterstore Ark og sejlede til nye landene der proppede op af syndfloden.



Predictive programming højst sandsynligt. Folk accepterer ideen om at vores civilisation kollapser, og/eller at vi alle bliver udryddet i den ene eller anden form for mega død. ^^

Når en tid slutter og en ny skal til at starte, er dette altid i selskab med kaos, hvilket naturligt vil skade vores control-kill grid/samfund. Starten vil føles som enden, og blive døden for de fleste. Men lige nu er det stilhed før stormen.

and the sky is red ^-

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 20 mar 2012 21:29 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
phasefone skrev:
en ny tid, en ny start og en ny slutning

det er muligt at tiden har sneget sig op på mig, for jeg kan huske engang hvor denne viden var mere eller mindre ukendt af masserne, og sandheden omkring den 21 december 2012 endnu ikke var populær nok til at skabe nyheder eller film

tiden er inde, og det er nu officielt at 2012 er året hvor vi ønsker at jorden skal gå under mest

det er en utrolig form for ironi, at folk bevidst opsøger alt der er uden logik, og alt der er af det onde og mørket

af alt der kan ske, går vi rundt med en overbevisning om at der vil ske forfærdelige ting

bank på og døren skal blive åbnet

efter år 2012 vil der ske et af følgende;

1. dit liv vil fortsætte, og 2012 vil blot have været endnu en mystisk oplevelse, du vil dø ung, eller gammel og alene

2.


Men du må da indrømme at det ville være fascinerende at opleve verdens undergang. Det må man da absolut kategorisere som "once in a lifetime offer" ;) Jeg ville i hvert fald gerne vide hvordan det hele ender.. Jeg vil umiddelbart tro det bliver ved solens sammenfald, eller en dødelig epidemi af en slags.

Mht. Dommedag i 2012 så tror jeg ikke rigtig på det efter at have læst facts rundt omkring, men det skal nu ikke forhindre mig i at holde en "Vi dør i dag" druk fest d. 21 december :) Så hvis vi dør, så dør jeg forhåbentlig fuld og lykkelig sammen med mine bedste mennesker.

I år er et godt år.! I år er året hvor jeg er blevet meget mere.. I balance. Og blevet enig med mig selv om hvem jeg er ;) Bye bye teenage (tror jeg).

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 55 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'