Dato og tid er 28 mar 2024 14:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 21 mar 2012 00:06 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Jeg ved hvad du mener ret godt.

Jeg har altid været på forkant med at denne ide om at Maya kalenderen "slutter" 2012 ville blive solgt som en slags trojansk hest, og jeg ser det ikke som et spørgsmål om menneskeheden bliver udryddet, mere hvornår og hvordan.

Mange politikere arbejder hårdt på at få dette til at ske. ^^
"De betragter det som at høste vores sjæle her på Jorden, til uendelig tid."

Vi kan alle få det ligeså forfærdeligt i livet som vi ønsker. Vi har allesammen været med til at skabe verden som den er.

Jorden kan været himmel eller helvede. Der er mange mennesker i helvede på Jorden. Men vi kan også undslippe dette helvede, og få det bedre sammen med vores døde, specielt hvis man har ondt i sjælen, eller ikke kan vågne op fra et mareridt igen.

Det er som at finde, og adoptere to helt forskellige små ulve unger, velvidende at man kun kan beholde den ene. Som tiden går, foretrækker man den ene frem fra den anden, giver mere opmærksomhed og fodrer den bedre og mere ofte end den anden. Det sker tit ubevidst.

Det er denne ulv der bliver hos dig hele livet, og disse to ulve er så forskellige som nat og dag, lys og mørke, livet eller døden.

Det mest sandsynlige for mange, specielt her i Europa, er hungersnød, sult, sygdom, en blanding af atomkrig og biologiske våben.

Et eventuelt kill shot, eller ultimativ megadød i vores levealder, kunne muligvis være at vores solsystem nærmer sig et område i galaksen med en tættere densitet af kosmisk støv.

Sandsynligheden for at Solens heliosphere bliver ophidset af "friktionen" ved at krydse igennem området, og få Jordens atmosfære til at stige til flere hundrede grader eksisterer.

Som sagt, mange vil dø. Men ikke alle, og indtil alle er døde er der stadig en grund til at jeg er her. Indtil videre har dette år væres et af de bedste i mit lille liv, og jeg ved at det blot er begyndelsen på noget meget større, og "bedre". ^^

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 21 mar 2012 22:01 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 21:18
Indlæg: 46
Geografisk sted: København
Oversættelser: 0
Tja..
For Maya ser de "the end of the calendar" som en, ja som en kalenderafslutning nøjagtig som vores kalender slutter den 31/12.

Vores verden går jo ikke under når datoen når til den 31/12 men vi fejede blot kalenderskift som jeg forventer at Maya vil gøre.
I øvrig har de faktisk lavet en spådom om at en konge vil vil få verdensherredømme eller noget i det dus flere tusinde år efter 2012 og dermed vil jeg udregne at det vis nok ikke indgik en udslettende guddomlige dommedag i middeltiden

For dem har de ingen begrebet om dommedag med verdens undergang og menneskeracens udslettelse - det nærmest vi kan komme i nærhed af deres dommedag er netop den spådom at en mystik væsen med 6 bene og 2 hoveder hvor den ene har lang skæg ville komme til landet og bringe død og ødelæggelse med sig (Español Conquistar)

En af mine kilder kan ses i mit forrige indlæg :)

Billede

_________________
Jeg er som livets vand, der strømmer ud til tørstende mennesker


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2012
Indlæg: 21 mar 2012 23:28 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Amras skrev:
Tja..
For Maya ser de "the end of the calendar" som en, ja som en kalenderafslutning nøjagtig som vores kalender slutter den 31/12.

Vores verden går jo ikke under når datoen når til den 31/12 men vi fejede blot kalenderskift som jeg forventer at Maya vil gøre.


Fuldstændig korrekt, problemet er imidlertid at eftersom Maya civilizationen er blevet udslettet, fandt "vi" aldrig ud af hvordan den "næste" tid vil komme og gå, eller se ud.

Desuden, hvordan kan en uendelig cyklus af tid og manipulation nogensinde slutte når vi fortsat bliver ved med at leve i fortiden og ser endnu længere væk efter svar vi kan bruge?

"illuminati" og hollywood gør et forsøg på at ændre folks opfattelse af virkeligheden. Hvis det rent faktisk lykkedes at få nok folk overbevist om at Jordens undergang er nær, er den naturlige reaktion at vi selv fremprovokerer det. Law of attraction.

_________________
:]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 127 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'