Dato og tid er 28 mar 2024 21:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Utrolig Fascineret. En ny verden - En ny fremtid?
Indlæg: 13 jan 2014 23:27 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 12 okt 2013 01:58
Indlæg: 1
Geografisk sted: Holsted - Sdr. jylland.
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Hej alle sammen.

(Jeg er forholdsvis ny her på siden, så jeg beklager meget vis emnet er lagt et forkert sted..)

Jeg er en ung pige på snart 16 år, der er meget fascineret af vampyrenes verden. Jeres dagligdag, ritualer, kendskab til andre vampyre og i det hele taget jeres unikke samfund. Jeg har været fascineret af vampyre siden 2006, som startede med at jeg havde nogle underlige drømme jeg i dag stadig kan huske.

Jeg har derfor overvejet om jeg skulle skrive en stil om jeres 'livsstil' - jeg ville mere kalde det et helt liv generalt. Jeg kommer fra Sønderjylland, men er villig til at benytte mig af offentlige transportmidler vis det er inden for en respektabel afstand.

Er der en af jer derude, som kunne være intresserede i at møde en frisk og frejdig pige på en café og give mig nogle spændene historier at 'gumle' på? Jeg har stor respekt for forskellige livsstile, er selv meget tiltrukket af dem med mere 'gotisk' udseende og tøjvalg.

Jeres navne vil naturligvis ikke blive nævnt. I kan såmænd være med til at bestemme jeres fiktive navn til stilen.. :)

Jeg beklager igen dybt, vis dette emne ikke er placeret korrekt.

Mange hilsner, Louise // Nightwalker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 60 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'