Dato og tid er 29 mar 2024 10:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 27 mar 2011 13:21 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Jeg kan godt lide at andre folk har hugtænder på, men jeg synes simpelthen selv det er alt for irriterende. Måske fordi jeg kun har prøvet billige udgaver, ala den slags hvor man lesper og ikke kan spise/drikke uden at tage dem ud.

Mht. permanente hugtænder vil jeg mene at det er en utrolig dårlig ide med mindre man ejer en alternativ butik/bar eller lignende.
Det vil være besværligt at finde et job, det er dyrt at få lavet og jeg tror også at det vil gøre det besværligt at spise siden vi er omnivore og spiser både grønt og kød, der er en grund til at hugtænder er forbeholdt rovdyr :) - Og så kan folk jo altid skifte mening omkring deres fremtoning. Måske er det ikke fedt at have hugtænder når man er mor til 3 børn eller har ændret sig på andre måder.

Man kan dog få nogle fine semi permanente løsninger som i følge min logik må være den bedste løsning :D

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 27 mar 2011 13:36 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Gebis owns ;)

Ej. Tanken om permanente hugtænder er fascinerende, men jeg ville nok ikke gå så langt, så ville jeg hellere få den semipermanente løsning. Click-ons.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 02 apr 2011 09:39 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 mar 2011 08:24
Indlæg: 45
Geografisk sted: Roskilde/Holbæk - Sjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Har modtaget mine hugtænder fra www.dramashop.dk - og de er flotte! Jeg formede dem i går, og skal lave de sidste tilpasninger i dag. Nu håber jeg bare at jeg ikke har gjort noget forkert!

_________________
Livet er for kort til fordomme og alt for mange grænser!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 03 apr 2011 10:11 
det er heller ikke lang tid siden jeg fik at par "scarecrow" tænder... men jeg kan ikke få den ene tand til at sidde ordentligt... men jeg ser heller ikke "cool" ud med det og jeg vil faktisk ikke vise mig med dem... jeg er en vampyr, ikke en klishe... lol... men jeg er glad for dem og de er seje at have. desuden er de lidt en reminder om hvad jeg er..


Top
  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 11 apr 2011 20:36 
Offline
Niveau 0
Niveau 0
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 mar 2011 20:39
Indlæg: 6
Oversættelser: 0
Hej.
Jeg har fået lavet hugtænder hos min tandlæge i Nyborg. Det kostede 400 kroner for hver tand og hun trak halvdelen over syforsikringen Danmark fordi hun var rar. De er permanente, er lavet af plastik og jeg er super glad for dem. Det er ikke super lange fordi jeg gerne vil have et job. Men stadig lange nok til folk kan se forskel. Jeg har i hvert tilfælde ikke fortrudt!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 11 apr 2011 23:14 
wow... er det muligt at du kan sende et billede? jeg vil vildt gerne se resultatet...


Top
  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 12 apr 2011 22:17 
Glasblod skrev:
Hej.
Jeg har fået lavet hugtænder hos min tandlæge i Nyborg. Det kostede 400 kroner for hver tand og hun trak halvdelen over syforsikringen Danmark fordi hun var rar. De er permanente, er lavet af plastik og jeg er super glad for dem. Det er ikke super lange fordi jeg gerne vil have et job. Men stadig lange nok til folk kan se forskel. Jeg har i hvert tilfælde ikke fortrudt!



Smukt! Ville ønske jeg kunne gøre det samme :-D


Top
  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 14 apr 2011 20:16 
Offline
Niveau 0
Niveau 0
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 mar 2011 20:39
Indlæg: 6
Oversættelser: 0
det kan du da også sagtens gøre:) Du kan alt du vil ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 14 apr 2011 20:18 
Offline
Niveau 0
Niveau 0
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 mar 2011 20:39
Indlæg: 6
Oversættelser: 0
Lady_Fayd skrev:
wow... er det muligt at du kan sende et billede? jeg vil vildt gerne se resultatet...

hvis jeg tilfældigvis får et kamera i hænderne, skal jeg da nok sende et. hvor skal jeg sende det hen?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 14 apr 2011 20:44 
Kan du ikke bare poste det i denne tråd ? :)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 310 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'