Dato og tid er 28 mar 2024 12:54

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 11 maj 2013 14:02 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 11 maj 2013 00:02
Indlæg: 5
Geografisk sted: Middelfart
Køn: Kvinde
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Vampyrismen er utrolig ny for mig og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre :(
Jeg er meget frustreret og har en masse spørsmål som jeg håber i kan hjælpe med herinde!
Siden jeg har været omkring 10 har jeg tit haft lysten til blod, og jeg bliver nemt distraheret hvis der er blod involveret.
Jeg har ikke lyst til at skære i nogle for at få blodet, men bliver virkelig rastløs når jeg ikke kan få blod i en længere periode. Når jeg for det, føler jeg at jeg for mere energi, men sammentidig beroligere det mig.
Når jeg ikke for det en længere periode, bliver jeg dårlig både psykisk og fysisk. Jeg bliver rastløs og træt og overvejer konstant hvordan jeg kan få det!
Eftersom jeg altid har holdt det for mig selv, har jeg aldrig haft mulighed for rigtig at få det fra nogle ud over mine egne smårifter. - dog gør jeg ikke skade på mic selv for at få det!!

Jeg bliver virkelig frustreret og går nærmest i panik når jeg får lysten til det uden og kunne gøre noget ved det :-( hjælp hvad skal jeg gøre!!
Hvad gør i for at få det?
Hvordan finder i en donor?
Hvordan får i det når i ikke for blod ?

Håber i kan hjælpe :(


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 19:05 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2013 16:01
Indlæg: 36
Geografisk sted: Fyn
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Nu er jeg ikke sanguin men psi, dvs. jeg ikke drikker blod, så jeg er afgjort ikke den mest kvalificerede til at svare, men jeg kan se der ikke er nogen andre der har gjort det.
nu skriver jeg kun ud fra hvad jeg har hørt fra andre sanguins og hybrids.
at du ikke har fået blod fra andre nogensinde, og alligevel kan sige at du bliver "dårlig både psykisk og fysisk" når du ikke får blod undrer mig, idet det antyder at du jo må have prøvet effekten af blod. jeg har ikke snakket med en sanguin der faktisk fik noget som helst ud af sit eget blod (ret mig hvis jeg tager fejl, nogen!), blodet bliver ofte set som et middel til at opnå den energi som en psy/psi også bruger. når du bruger dit eget blod tilfører du ikke rigtig noget til dig selv. jeg kan ikke give dig nogle råd, ud over, prøv at læse nogle af de tilgængelige artikler! jeg ved spurn har lavet en fin samling herinde, er sikker på der også er noget om sanguins.
derudover. det er fornuftigt at du hverken skærer i dig selv eller andre for at få blod!
Iris

_________________
Time will come and time will fly
All is old but new in kind


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 20:31 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 16 feb 2013 17:46
Indlæg: 10
Geografisk sted: Vestegnen
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Er i sammen situation som iris, så vil ikke begynde mig med konklussioner.
Derudover er der nogle ting der er svært at beskrive og forstå, men satser og skriver nogle af mine tanker omkring det ;)

Men du skal være klar over, du selv kan styre dine egne følelser ret meget eller værfald sit syn på dem. Har selv (Haft) mine perioder hvor jeg aggrasiv og gør meget for ikke at holde den tilbage, så jeg kan får noget af den naturlige adrealin som det medføre- fik det frem vedhjælp af en slags meditation^^
men er stoppet med det; ved at droppe hele den negative spiral jeg var i.

ved ikke hvor meget det hjælpe at havde et ord på hvad man er, men ved det kan hjælper virkelig meget hvis man beslutter sig får kun at gå en vej og at vælge at se verden/alle situationer mere posetivt. (hvis man altså ønsker det)
dvs. også holde sig fra de situation hvor lysten melder sig/ er stor.^^

-Håber det giver menning og hjælper!:)
- har bar' skrevet en masse random tanker.

_________________
mvh.

mig


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 20:55 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Jeg vil meget gerne vide mere om din vampyrisme. Hvornår blev du fuldt ud opmærksom på din vampyriske side, ergo, din opvågning? Du skriver at du har indtaget blod før, og jeg vil derfor gerne vide i hvilken forbindelse du har fået dette blod. Har du haft en donor, en kæreste, et familiemedlem, eller andre metoder? Ved du overhovedet om du er vampyr?

Jeg vil ikke anbefale dig at skære i dig selv, eller at drikke dit eget blod for den sags skyld. Dit eget blod og dermed dine energier vil blot forværres eksponentielt, dermed sagt, du gøre det blot værre via denne handling.

Hvad gør man for at få en donor, ja det er et godt spørgsmål, og meget af tiden handler det vel om held. En forståelig kæreste, ven, familiemedlem, fremmed, osv. Nogle køber blod fra en slagter, som selvfølgelig bare er til at lave blodpølse osv.

Irritation, depressioner, dårlig mave, fysisk svækket immunforsvar og lignende er alle mulige symptomer som flere vampyrer får. Det er dog ikke altid at alle symptomer forekommer (og listen er da også meget længere).

Jeg vil opfordre dig til at deltage i dette projekt, som er internationalt, som måske kan give dig mulighed for at komme i kontakt med en donor i Danmark, men ellers opret en "Bloddonor søges"-tråd i den sektion hvori sådan noget lægges op.

Link til projekt:
http://www.veritasvosliberabit.com/projects/globaldirectory.html
Man skal kun melde sig til projektet, hvis man ikke allerede har tilmeldt sig.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 22:03 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 11 maj 2013 00:02
Indlæg: 5
Geografisk sted: Middelfart
Køn: Kvinde
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Da jeg var omkring 10-12 år, begyndte jeg at lægge mere mærke til det og få lyst til det. efter at have prøvet smagen af det ved feks at bide mig selv i læben osv, så begyndte jeg mere og mere og få lyst til det.
i de situationer hvor jeg har fået det har jeg i nogle tilfælde kommet "ved et uheld" til at røre ved en ven eller venindes sår hvis de har haft revet sig eller?

Jeg har aldrig haft en donor eller noget familie der kender til det. Jeg tør ikke fortælle ret mange om det, da jeg ikke føler jeg kan stole på nogle omkring det, eller at de bare ville tro jeg var sindssyg eller lavede sjov med det..
De få mennesker der kender til det er ikke just glade for tanken om det, dog acceptere de det, så længe de ikke skal være donor for det..
Nej jeg ved ikke hundrede procent om jeg er det, og ved at finde den her side, håber jeg at kunne få mere styr på det, og evt finde ud af om jeg er det eller ej?..

Med hensyn til symptomerne ved jeg ikke rigtig om hvordan og hvorledes de her symptomer skulle fremkomme..
Jeg har altid haft en rimelig stort temperament, men har dog næsten aldrig besvær med at holde det nede. dog kan jeg godt mærke nu her efter 1-2 mdr uden at have fået blod, at det bliver sværere, og i situationer hvor jeg har trang til det, kan jeg hurtig blive panisk eller irritabel.

Jeg skære hverken i mig selv eller andre for blodets skyld, og vil helst undgå den del med at skulle gøre det ved andre, da jeg på et eller andet punkt, synes det er lidt synd for dem :/

Er der mere du vil vide ? ved ikke om jeg har fået besvaret det hele ,eller om der er mere information nu vil høre om. jeg er virkelig glad for at jeg fandt den her side, så jeg ikke føler mig så alene. :(

Vil lige prøve og se det link du sendte mig og helt klar finde ud af mere!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 22:07 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Nej det kan være svært at forklare folk om det, og det er det der gør det så meget sværere at finde en donor.

Da du sidst fik blod, hvorledes foregik det? Var det en andens eller dit eget blod, og hvor stor mængde blod var der tale om?

Man skal i hvert fald ikke hoppe på folk :)

Er glad for at høre, at du er glad for at ha fundet siden.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 22:15 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 11 maj 2013 00:02
Indlæg: 5
Geografisk sted: Middelfart
Køn: Kvinde
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Lige præcis! det er så træls at noget man går med selv, at man ikke kan tale med ret mange om det.... og de kan alligevel ikke sætte sig ind i det på samme måde :(

Sidst jeg fik blod er nok.. puha, halvanden mdr siden tror jeg... deromkring efterhånden. og ja det var mit eget på daværende tidspunkt. Det var utrolig lidt, kun en fingerspids sådan ca.

Haha nej at hoppe på folk ville nok vær en mindre god idé! :D

Jeg er rigtig glad for siden!
forresten er det ét problem.. det link du sendte mig, står der man skal være over 18 for at være " medlem" og da jeg først fylder 18 her til oktober, så går det vel ikke?..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 22:22 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Hvis du finder en bloddonor, så kan jeg fortælle dig at andres blod er meget mere værd end ens eget. Det undrer mig lidt at du har fået et 'sus' af at drikke dit EGET blod, men hvad kom først for dig, trangen til blod eller den første smag af blod?

Nej o.k. jeg ved at de ikke tager tilmeldinger af folk under 18 med, så jeg vil anbefale dig at vente til du bliver 18. selvom der er lang tid til. Men ja, ellers opret en tråd her på DVC hvor du skriver at du søger en bloddonor, og hvorhenne i landet osv osv osv.

Har du mødt andre vampyrer?

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 22:28 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 11 maj 2013 00:02
Indlæg: 5
Geografisk sted: Middelfart
Køn: Kvinde
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Det tror jeg gerne, har også haft det bedre de gange jeg har smagt andres, (selvom det ikke har været tit , pga situationerne ikke liige har været så gode, så har måtte holde mig tilbage! :( )
det er heller ikke super tilfredsstillende med ens eget.. det giver jeg nu ret i..
trangen kom først, men blev mere "alvorlig" efter smagen, efter det blev jeg virkelig glad for det.
først synes jeg det var lidt skræmmende at jeg var så tiltrukket af det, og efter jeg smagte det, så er det bare blevet .. mere?

tror du der er mulighed for at finde en bloddonor her i Danmark ? :/

Nej har aldrig mødt en vampyr, og det er også en af grundene til at jeg føler mig lidt alene, har aldrig fundet en der kunne sætte sig i situationen af og mangle det, og forstå det :/


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hjælp!? tror det bliver værrer ..
Indlæg: 15 maj 2013 22:31 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Okay så du har drukket et menneskes blod. Såsom en der har skåret sig eller lign.? ..

Det er der sikkert, men denne side her er kun 2-3 år gammel, og der er ikke så mange der kender til den igen, men på et tidspunkt kunne jeg sagtens forestille mig at nogle der interesserer sig for vampyrer ville være villige donorer, og VED at der er donorer herinde, og generelle mennesker, som måske kunne være interesserede, men må indrømme at jeg tror at det bliver svært for dig.

Det er nemmest at finde i sin egen omgangskreds, eller mere alternative omgangskredse.

Ja, det er rart at møde ligesindede må jeg indrømme.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 106 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'