Dato og tid er 28 mar 2024 16:38

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Er jeg latterlig? kæmpe problem.
Indlæg: 24 sep 2012 09:25 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 24 sep 2012 08:15
Indlæg: 1
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
For det første, så er jeg vildt glad for at have fundet denne side, da jeg føler at det er det eneste sted hvor jeg kan snakke om mine oplevelser i forbindelse med min ualmindelige lyst til at smage blod.

Historien går sådan her:
Min ven og jeg var ude at gå en tur fordi vi ville ryge. Vi får den skøre ide at klatre op på et højt stillads og nyde udsigten over byen. På vej op sker der det utænkelige at jeg falder ned og jeg får en dyb rift i min venstre arm. Jeg begynder at suge og slikke på såret som om det var en naturlig reaktion. Jeg nød det. Jeg nød det alt for meget. Siden da, er jeg begyndte at tænke på blod hele tiden, tænke på at komme til skade med vilje for at prøve igen.

Jeg har snakket med mine ven om det, og han siger bare at jeg er latterlig og ulækker. Han tror selvfølgelig at det er for sjov, og jeg griner også selv med, selvom jeg er meget seriøs..

Er der andre der har følt sådan en afhængighed? Og hvad fortæller i jeres venner?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er jeg latterlig? kæmpe problem.
Indlæg: 05 okt 2012 22:05 
For det første lad hver med at gør skade på dig selv. bare for at drikke blod, bare for at få smagen igen, det er ren dumhed, for det andet det er ikke for sjovt at v i drikker blod, det er en meget seriøs og personlig ting så det er ikke noget man går og fortæller alle og en hver, blod det drikker vi for at opretholde vores imunforsvar, for at undgå ikke at blive syg. altså i en ekstrem grad af forkølelse det er det samme med, psy feeding. men Lad hver med at gøre skade på dig selv, for at drikke blod det er ikke vampyrisme.

Nogen de slikker på deres sår bare for at rense det hvis de ikke lige har andet at tørre blodet af, med så det er bare en naturlig raktion.

Hvordan var din virkning da du drak det?

og hvad er dine andre oplevelser du har haft?.

Men et godt råd bare lad hver med at snakke for højt om det så du undgå at folk tror at du er skør.

Men læs lidt mere inde på siden.


Top
  
 
 Titel: Re: Er jeg latterlig? kæmpe problem.
Indlæg: 26 maj 2016 10:15 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 11 feb 2016 19:48
Indlæg: 7
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
jeg kender det godt... min min lillebrors ven faldt og jeg skulle tørre blodet op. jeg smagte på det.. og jeg elskede det! jeg overvejer at spørger en slager om jeg kan købe/få noget blod... mine venne håner mig lidt og griner af det. fordi at vampyre er ligesom dem i bøgerne! :x :( og det gør mig trist...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'