Dato og tid er 28 mar 2024 09:59

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Manifestationer
Indlæg: 29 okt 2010 02:32 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Mona Mayfair skrev:
Nu har jeg lige læst linket, og egentlig så synes jeg ikke der var noget mystisk ved den beskrivelse. Som jeg har forstået det, så bruger forfatteren bare andre ord til at beskrive det vi normalt kender som udstråling eller selviscenesættelse...som kan have stor indflydelse på folk. Jeg bruger det oftest selv, når jeg vil undgå at folk kontakter mig, eller når jeg vil tiltrække bestemte typer.

Jeg er nok enig med Spurn i, at jeg tror at din vredesmanifestation er noget helt andet end de manifestationer, der snakkes om i linket. Håber ikke du tager det alt for personligt, når vi sådan siger vores mening om din vrede :-/


Nej slet ikke, men jeg er meget i tvivl om at det kun er vrede siden han er der hele tiden. Jeg er jo ikke konstant vred, det sker faktisk sjældent.
Så vredesmanifestation ved jeg altså ikke lige om jeg vil kalde det?
Men så kan man så undre sig over hvad det så er?

Og lige til spurn: Hvordan skal jeg lære at kontrollere det?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Manifestationer
Indlæg: 29 okt 2010 02:41 
Følelsesmanifestation? Hehe....ej jeg ved ikke hvad vi skal kalde det, eller hvad det er. Men hvis du kom mere i balance eller hvad vi skal kalde det.....jeg går lidt ud fra at siden du er havnet i psykiatrien, så er du ude af balance og har det ikke specielt godt.........at så ville han stille og roligt forsvinde i takt med at du lærte nye måder at håndtere dine følelser på. Men det er bare et gæt :)


Top
  
 
 Titel: Re: Manifestationer
Indlæg: 29 okt 2010 03:15 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Rizika skrev:
Og lige til spurn: Hvordan skal jeg lære at kontrollere det?

Meditation, refleksion og interpretation. Ergo, indsigt i dig selv som menneske.

Grunden til at denne vredesmanifestation (efter min mening og overbevisning) altid er til stede, selvom du ikke er vred kan jo f.eks. være psykisk, fordi at du ikke for afløb for din vrede, men undertrykker den. Samtidig med at den undertrykkes psykisk så 'undertrykker' du også den negative energi i form af en energi-udskydelse.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Manifestationer
Indlæg: 30 okt 2010 17:39 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Spurn skrev:
Rizika skrev:
Og lige til spurn: Hvordan skal jeg lære at kontrollere det?

Meditation, refleksion og interpretation. Ergo, indsigt i dig selv som menneske.

Grunden til at denne vredesmanifestation (efter min mening og overbevisning) altid er til stede, selvom du ikke er vred kan jo f.eks. være psykisk, fordi at du ikke for afløb for din vrede, men undertrykker den. Samtidig med at den undertrykkes psykisk så 'undertrykker' du også den negative energi i form af en energi-udskydelse.


Åh meditation kan være så svært, tror jeg skal lukkes inde i et vildt lydisoleret rum før der ikke er noget der distrahere mig.. Reagere på den mindste lyd eller bevægelse :/
Du har meget ret i det med vreden men jeg har så meget at jeg nærmest er bange for at jorden går under hvis jeg får udløb for den


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'