Dato og tid er 28 mar 2024 08:12

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvorfor så bange?
Indlæg: 26 mar 2012 19:27 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2012 19:46
Indlæg: 47
Geografisk sted: Assens
Status: Donor
Oversættelser: 0
Nu har jeg undret mig lidt. Hver gang nogen gerne vil vide noget om spirituelle emner eller erfaringer, så er der ingen, der vil fortæle om deres erfaringer offentligt..

Hvorfor er i så bange for det? :(

_________________
Your search for life's purpose is as obvious as it is tragic...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvorfor så bange?
Indlæg: 26 mar 2012 20:37 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Apsinthia skrev:
Nu har jeg undret mig lidt. Hver gang nogen gerne vil vide noget om spirituelle emner eller erfaringer, så er der ingen, der vil fortælle om deres erfaringer offentligt..

Hvorfor er I så bange for det? :(

Det handler ikke om at nogen herinde er bange, det handler om at dette er et åbent forum, som alle og enhver, verden over kan gå ind og læse. Det handler yderligere om hvorvidt man ønsker at sin "dayside"-persona og "nightside"-persona skal blandes sammen eller holdes adskilt. Har man lyst til at alle ved hvad man går og tænker? Hvem man er? Hvor man er fra? Hvad der er rigtigt og forkert?

Det meste af det der er herinde er personlige spørgsmål, og folk skal generelt bruge noget tid på at tygge på det, før de kan beslutte sig for at dele eller ej. Der er mange der helst gerne vil kontaktes eller snakke om sådanne emner over PM (privatbeskeder) eller lign. Men det kræver bare en håndsrækning, enten fra den der spørger eller den der vil svare.

For at sammenligne det lidt med noget andet, kan vi kigge på alle dem der har kontaktet DVC med indblik på tv-spots, interviews, radio-indslag, osv. Der har det været det mest sjældne, at vi faktisk har taget kontakt og været med til noget indenfor medieverdenen. Hvorfor? Fordi at medier kan ændre virkeligheden, skrue lidt her og der, forvrænge, ændre, og klippe i hvordan 'resten af Danmark' skal se på os. Skal vi dømmes på forhånd, eller er der mere under overfladen?

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvorfor så bange?
Indlæg: 26 mar 2012 21:41 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Apsinthia skrev:
Nu har jeg undret mig lidt. Hver gang nogen gerne vil vide noget om spirituelle emner eller erfaringer, så er der ingen, der vil fortæle om deres erfaringer offentligt..

Hvorfor er i så bange for det? :(


Det er en meget personlig ting. For nogle af os (læs mig) er det allerede grænseoverskridende i sig selv at være medlem af et forum som det her :) Udover det så tror jeg der meget få der har haft "ægte" spirituelle erfaringer, mennesker har det med at ignorere det ukendte, hvis vi ikke anerkender det, så er det der ikke - Så måske er folk både bange for at blive dømt, og samtidig bange for deres dom over sig selv, hvis de begynder at erkende den slags.

Jeg har ikke selv nogen specielle erfaringer med det spirituelle udover ritualer osv, har aldrig set ånder eller noget lign ;) Så jeg kan ikke hjælpe dig i din søgen desværre.

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvorfor så bange?
Indlæg: 26 mar 2012 23:09 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Vi er alle i konstant forandring, og udviser hver især den diskretion som er nødvendig for at vores personlige udvikling forløber som den skal.

Jeg ser lidt mig selv som en opdagelsesrejsende i virkeligheden, og har derfor mange forskellige overnaturlige og spirituelle oplevelser, som jeg ikke har noget imod at fortælle om.

Hvis der er noget du kunne tænke dig at spørge mig om, så andre nysgerrige også kan læse det, vil jeg gerne prøve at give dig et indblik i min virkelighed.

Du skal være forberedt på, at hvis ikke du på forhånd ved hvad det egentlig er du leder efter, opnår du ikke andet end at vifte fluer væk fra en rådden frugt.

Namaste ^^

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvorfor så bange?
Indlæg: 27 mar 2012 13:02 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2011 11:32
Indlæg: 96
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Apsinthia skrev:
Nu har jeg undret mig lidt. Hver gang nogen gerne vil vide noget om spirituelle emner eller erfaringer, så er der ingen, der vil fortæle om deres erfaringer offentligt..

Hvorfor er i så bange for det? :(


Er der noget du vil vide så stik mig en P.M
(hvis det vigtigt eller noget særligt)

_________________
"answers were not made too be given ,but made to be earned"




Medlem af
O-A-C


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvorfor så bange?
Indlæg: 27 mar 2012 14:18 
Offline
Niveau 2
Niveau 2

Tilmeldt: 27 feb 2012 07:39
Indlæg: 20
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Jeg har ikke de store oplevelser, men hvis jeg havde ville jeg gerne dele dem. Det er jo derfor jeg er på denne side, for at finde folk som mig selv. jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle holde det hemmeligt for jer, der har mange af de samme fornemmelser som mig...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvorfor så bange?
Indlæg: 27 mar 2012 19:48 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2012 19:46
Indlæg: 47
Geografisk sted: Assens
Status: Donor
Oversættelser: 0
Okay, undskyld jeg gik ud fra i virkede bange for at dele de spirituelle evner. Der er jo så mange andre personlige ting herinde, i ikke virker bange for at dele. Så lod bare mærke til forskellen. Og måske der var en anden forklaring. Men man kan jo sagtens være bange for at medier foreksempel vrider sandheden.

_________________
Your search for life's purpose is as obvious as it is tragic...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'