Dato og tid er 16 maj 2024 01:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hugtænder?
Indlæg: 25 nov 2010 22:48 
Jeg elsker hugtænder!! Jeg har selv haft et par, som kunne 'klikkes' uden på mine egne hjørnetænder, og de var speciallavet så de passede perfekt til mine tænder så de så naturlige ud, men mine tænder har desværre flyttet sig for meget til at de passer længere.
Jeg er gået i gang med at prøve at lave nogle nye selv, men det er dyrt, og svært, hvis de skal se naturlige ud.

Så mit spørgsmål til jer:
Har i selv hugtænder?
Kunne i tænke jer at have hugtænder? (permanente eller semipermanente som mine var)
Har i fundet nogen tandlæger, der kan og vil lave dem, og til hvilken pris?


Top
  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 25 nov 2010 22:56 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Jeg har også sådan nogle man kan klikke på, desværre er de ikke samme farve som mine tænder da jeg er ryger :/

Jeg kunne godt tænke mig nogle nye, og jeg kunne faktisk godt finde på at få dem lavet permanente!

Jeg har ikke fundet nogle tandlæger men jeg er da sikker på at der er nogle et eller andet sted og så er jeg også rimeligt sikker på at det er pænt dyrt!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 25 nov 2010 23:27 
Jeg fik fat i én tandlæge engang, som sagde de ville koste fra 1500,- og op efter, alt afhængig af hvor meget de skulle kunne holde til. Men jeg tror måske at man skal have fat i tandteknikerne istedet for tandlægerne.


Top
  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 26 nov 2010 00:14 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Havde kontakt med en der lavede nogle over og undermunds-proteser, som ville passe alle, men fik aldrig taget mig sammen til at bestille en overmund.

Vil dog gerne.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 26 nov 2010 00:22 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Mona Mayfair skrev:
Jeg fik fat i én tandlæge engang, som sagde de ville koste fra 1500,- og op efter, alt afhængig af hvor meget de skulle kunne holde til. Men jeg tror måske at man skal have fat i tandteknikerne istedet for tandlægerne.


Hmm 1500 er ikke så slemt men hvis man får dem lavet skal de altså også kunne holde til noget..
Ville være rimeligt trist hvis det gik i stykker bare fordi man bed i noget eller måske nogen :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 26 nov 2010 02:06 
Rizika skrev:
Hmm 1500 er ikke så slemt men hvis man får dem lavet skal de altså også kunne holde til noget..
Ville være rimeligt trist hvis det gik i stykker bare fordi man bed i noget eller måske nogen :D


Ja det er jo det.... men jeg ved da fra mine egne porcelænsfacader på mine fortænder, at dé koster 6000 kr stk. så hvis man vil have dem MEGET holdbar, så bliver det i hvert fald dyrt hehe.

Spurn: Altså hele proteser med en fuld række tænder man sætter uden på sine egne? Det lyder som om det ville se lidt voldsomt ud, men det afhænger selvfølgelig af ens tænder og mund i forvejen.


Top
  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 26 nov 2010 16:27 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Mona: Puuuh det er dyrt så det må man nærmest lave en opsparing til!
Men det er noget jeg gerne vil have medmindre jeg kan få lavet nogle semi permanente der passer bedre til mine tænder i størrelse og farve!

Med hensyn til sådan en fuld række tænder syntes jeg også at det lyder lidt voldsomt! Jeg tror man savler helt vildt så!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 26 nov 2010 16:46 
Hæhæ ja eller også kan man ikke tale ordentligt*g*

Rizika: Du kunne vel godt få lavet permanente hugtænder, det er sikkert også halvdyrt, men plastik skulle nu også kunne holde til en del, så de kan sikkert laves rigtigt flotte. Men jeg er nødt til at nøjes med semipermanente øv øv.


Top
  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 26 nov 2010 17:03 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Mona Mayfair skrev:
Hæhæ ja eller også kan man ikke tale ordentligt*g*

Rizika: Du kunne vel godt få lavet permanente hugtænder, det er sikkert også halvdyrt, men plastik skulle nu også kunne holde til en del, så de kan sikkert laves rigtigt flotte. Men jeg er nødt til at nøjes med semipermanente øv øv.


Jamen tænker også lidt på semi permanente hvis jeg skulle gå hen og få et job.. Tror lidt at de ældre damer ville besvime hvis kassedamen smilede og der så kom et par hugtænder frem :)
Problemet er bare stadig størrelsen og farve!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hugtænder?
Indlæg: 26 nov 2010 17:09 
Haha yeah præcis... tror heller ikke jeg ville få mange klienter..hvis jeg altid havde hugtænder*g* Men heldigvis kan tandteknikerne da lave dem i den rigtige farve :-)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 116 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'