Dato og tid er 28 mar 2024 20:03

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Re: Vampyrisme og seksualitet
Indlæg: 08 feb 2011 21:45 
Jeg var til blod før jeg havde sex første gang. og i starten var jeg ikke glad for at det blev blandet. jeg vidste at det ikke var en fetich, og folk skulle ikke tro at det var det hvis jeg engang kom til at tale om det. Nu har jeg det lidt anderledes. Det er super frækt at blande de to ting hvis det kan lade sig gøre, men ofte har jeg lyst til blod uden at have lyst til sex. Det kan være midt i en bus at jeg kommer til at tænke på en eller andens lidt for pæne hals (ikke at jeg ville bruge halsen til at tage føde, men der er noget lækkert ved at vide at blodet er lige under huden) og får lyst til blod. det er ikke sikkert at jeg nogensinde tænker på at det kan være seksuelt.

-Lady Fayd


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrisme og seksualitet
Indlæg: 18 feb 2011 18:35 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
stillbornmaria skrev:

Så vil jeg bumpe tråden yderligere med spørgsmålet: Har I nogensinde følt jer afvigende eller anderledes mht jeres seksualitet?


Altid.. Men jeg er heldigvis vokset op med at det altså bare er helt okay
Men jeg er generelt meget genert så jeg holder det oftest bare for mig selv :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme og seksualitet
Indlæg: 18 feb 2011 20:42 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Jeg kan også melde mig ind i gruppen af biseksuelle ^_^

Jeg mener godt at man kan blande blod og sex men det er en kompliceret ting at tilsætte sit sexliv, det kræver en partner der enten deler den samme fetish som en selv, eller en partner der virkelig stoler 100% på en og omvendt - Da jeg ikke stoler særlig nemt på folk og føler mig meget sårbar, derfor har jeg kun fundet en partner jeg kunne gøre dette med.
Jeg håber på jeg en dag kan finde en partner som ikke løber skrigende bort hvis jeg indviger ham/hende i min lyst til at overgive mig totalt til ham/hende og lade ham/hende drikke mit blod og omvendt. Meeen det er nok ret grænseoverskridende for de fleste.

Bumperen:
Jeg tror det er meget normalt at føle sig seksuelt afvigende lige så snart man rager bare lidt udover normen, det kan godt være Danmark bryster sig af at være så frit og accepterende men i virkeligheden er der en forfærdelig masse tabuer. :oops:
Jeg synes allerede at det er ret svært at skrive det her indlæg og der er nok laaang vej endnu før jeg, hvis nogensinde, mister frygten for at folk ville slå hånden af mig hvis de vidste hvilke tanker der nogle gange svømmer rundt inde i mit lille hovede :P

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme og seksualitet
Indlæg: 21 feb 2011 01:29 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2010 04:13
Indlæg: 73
Geografisk sted: Haderslev
Oversættelser: 0
Frk.Mørck skrev:
Jeg synes allerede at det er ret svært at skrive det her indlæg og der er nok laaang vej endnu før jeg, hvis nogensinde, mister frygten for at folk ville slå hånden af mig hvis de vidste hvilke tanker der nogle gange svømmer rundt inde i mit lille hovede :P


Den kan jeg sagtens følge dig i den tanke!
Men nogen gange bliver man overrasket når man endelig smålufter sine tanker over for nogen :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme og seksualitet
Indlæg: 21 feb 2011 20:09 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2010 22:44
Indlæg: 54
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Rizika skrev:
Frk.Mørck skrev:
Jeg synes allerede at det er ret svært at skrive det her indlæg og der er nok laaang vej endnu før jeg, hvis nogensinde, mister frygten for at folk ville slå hånden af mig hvis de vidste hvilke tanker der nogle gange svømmer rundt inde i mit lille hovede :P


Den kan jeg sagtens følge dig i den tanke!
Men nogen gange bliver man overrasket når man endelig smålufter sine tanker over for nogen :)


Jeg har også lidt en frygt for hvordan folk ville reagere, men nogle gange tager jeg chancen.. til min store overraskelse har jeg ofte som Rizika skriver, mødt accept og endda folk der også har åbnet sig for mig og følt at de kunne dele nogle ting med mig også :)

_________________
Nocturnally helpless and weak in the light ..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme og seksualitet
Indlæg: 27 mar 2011 12:37 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 mar 2011 08:24
Indlæg: 45
Geografisk sted: Roskilde/Holbæk - Sjælland
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Jeg kan så melde mig med i gruppen som bi-sexuel. Jeg har læst det om panseksuel - og jeg kan se mange ligheder til min egen personlighed deri. Så måske er jeg pan og ikke bare bi. ...?

Jeg blander gerne bid, blod og sex... Min store fantasi er at dyrke hed lidenskabelig sex med både mænd og kvinder i et latexrum - hvor vi nærmest sejler rundt i blod... Det er måske uætisk omgang med livets væske.. men jeg fantaserer om at smøre mig selv og andre ind i blod, drikke det, lugte det og mærke det mens jeg dyrker sex!

Jeg har så erfaret at jo mere man åbner op for sine drømme og fantasier, jo mere overrasket bliver man i forhold til sin omgangskreds' holdninger og mangel på fordomme. Jeg har opdaget, at min veninde gerne vil prøve at lege med blod, og at min nye gode ven (måske mere.. hehe) - også har en forkærlighed for blod og bid, som jeg. Han er meget glad for vampyrer og jeg håber at lokke ham herind...

En gang imellem skal man vove - turde risikere, for at vinde... Og er man ikke parat til at gøre det irl - så gør det herinde! Her tror jeg ikke nogen mødes med hverken fordomme, latterliggørelse eller modstand!

_________________
Livet er for kort til fordomme og alt for mange grænser!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme og seksualitet
Indlæg: 13 jul 2011 09:50 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 10 jul 2011 18:27
Indlæg: 3
Geografisk sted: Aalborg
Oversættelser: 0
Blod og sexualitet sammen:
Det KAN det gøre -for mit vedkommende - men ikke altid. Eller rettere, ikke udelukkende. Jeg tror at grunden til at det hænger sammen for mig er fordi både sex og blod repræsenterer en urlivskraft - igen; som jeg opfatter det - og de to ting forstærker ofte hinanden.
Men igen, ikke udelukkende. Jeg kan sagtens opleve sulten uden at der er noget som helst seksuelt forbundet med det. Det kan være midt i mylderet af mennesker på gågaden og en eller anden, der går forbi, som fanger min næse. Køn og alder og udseende spiller ingen umiddelbar rolle - ikke noget jeg har kunnet se et mønster i - men der er altid et eller andet dragende over dem eller duften af dem.

Seksualitet: homo

Nogensinde følt mig afvigende:
Altid - men set i lyset af hvor mange kort jeg selv holder ekstremt tæt til kroppen, så skulle det undre mig om jeg var så afvigende, når det kom til stykket. Og der skal sikkert også være dem, der har videre grænser end jeg har. ;-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 48 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'