Dato og tid er 28 mar 2024 14:07

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 05 dec 2011 02:10 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 05 dec 2011 01:05
Indlæg: 19
Geografisk sted: Fyn
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Godaften.
Vil lægge ud med at sige at jeg har ledt efter en dansk vampyrside længe og jeg er glad for endelig at have fundet en. Nu hvor jeg har fundet den, så vil jeg bare skynde mig at smide det her indlæg og håbe at jeg får svar hurtigst muligt.
I lang tid har jeg gået og haft det underligt. Min læge kunne ikke fortælle mig hvorfor og jeg blev undersøgt på kryds og tværs for alt muligt. For noget tid siden fandt jeg så ud af at det skyldes min såkaldte opvågnen.
Egentlig er jeg en meget skeptisk person. Selvfølgelig er jeg åben overfor nye ting, men jeg er ikke en der tror på noget uden beviser.
Beviser har jeg skam fået. Alligevel er det ret uvirkeligt for mig.
Jeg har læst en del på lektien. Også selvom jeg ikke troede på det i starten. Hvordan jeg blev overbevist er en anden sag.
Det jeg egentlig vil frem til er at jeg nu står her og ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre. Jeg håber på nogle råd angående hvordan jeg skal klare mig i min nuværende tilstand. Jeg er nået til det punkt hvor jeg føler mig fuldstændig drænet for energi og nu hvor jeg alligevel er gået igang, så kan jeg ligeså godt komme ud med det hele. I bund og grund er jeg irreteret og for ikke at sige angst over de ting der sker og er sket med mig uden jeg kan kontrollere det. Selvom jeg har læst meget på det, så ved jeg stadig ikke hvordan jeg skal klare mig og hvordan (for ikke at sige hvem) jeg skal få den energi fra som jeg har behov for. Jeg føler mig alene og jeg føler at der ikke er nogen at betro sig til for de vil sikkert bare få mig sendt på den lukkede.
Mit spørgsmål er; Hvad skal jeg gøre nu?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 06 dec 2011 15:53 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
NLJ skrev:
Det jeg egentlig vil frem til er at jeg nu står her og ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre. Jeg håber på nogle råd angående hvordan jeg skal klare mig i min nuværende tilstand. Jeg er nået til det punkt hvor jeg føler mig fuldstændig drænet for energi og nu hvor jeg alligevel er gået igang, så kan jeg ligeså godt komme ud med det hele. I bund og grund er jeg irriteret og for ikke at sige angst over de ting der sker og er sket med mig uden jeg kan kontrollere det. Selvom jeg har læst meget på det, så ved jeg stadig ikke hvordan jeg skal klare mig og hvordan (for ikke at sige hvem) jeg skal få den energi fra som jeg har behov for. Jeg føler mig alene og jeg føler at der ikke er nogen at betro sig til for de vil sikkert bare få mig sendt på den lukkede.
Mit spørgsmål er; Hvad skal jeg gøre nu?


Hej NLJ.
Jeg vil give dig et svar, som kommer til at være lige så svært at tage til sig, som selve din opvågnen.

Vampyrisme er en individuel ting, og ingen vampyrer er ens. Det er muligt at du føler dig drænet for energi (eller magtesløs fordi du har fået for meget energi ind). I bund og grund kan jeg fortælle dig dette: du skal eksperimentere med at omgå dig med energier. Tag ud blandt mennesker med forskellig type energi/udstråling/følelsesregister, prøv at være sammen med forskellige mængder mennesker... 1, 2-5, 10-20, 50-100, og se hvordan det påvirker dig.

Det næste skridt vil være berøringsenergier. Det er en lidt mere problematisk ting, hvis du ikke vil sige til de personer du skal berøre/ernære dig på, at du faktisk er vampyr, men det kan lade sig gøre. Kram, skulderberøring, hofteberøring, osv. Du kan næsten gætte dig derhen ad.

Problemet med begge disse metoder er at de kræver meget meditation, fokus og kontrol. Og ingen af delene er noget der kommer med det samme. Det tager tid, tilvænning, tilpasning og OPDAGELSE. For alt indenfor vampyrisme handler om at opdage, hvilken vampyr du er, hvilken energi du 'klikker med' og hvordan din personlig ernæringsmetode bedst udfolder sig.

Tjek vores ressourcesektion, hvor der er nogle links til engelske sektioner, hvor der står forklaret forskellige ernæringsmetoder af energi (og blod).

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 06 dec 2011 19:47 
Du skal snakke med ligesindede :)

Og være åben og ærlig omkring det. På den måde er der større chance for at du møder andre, der har samme behov, eller som vil opfylde dit behov. Ud og møde nogle mennesker fra de alternative subkulturer :)

Er du til blod, energi eller det hele?


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 08 dec 2011 00:12 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 05 dec 2011 01:05
Indlæg: 19
Geografisk sted: Fyn
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Mange tak for svar!
Vil kigge på det.
Tror at jeg er mere ovre i blod-afdelingen desværre.
Det med at være åben omkring det, vil jeg have meget svært ved. Så det tror jeg ikke bliver en realitet foreløbig. Desværre. Ville gerne være åben omkring min vampyrisme.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 08 dec 2011 00:33 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Hvis man er blodvampyr er det ekstremt svært og det er oftest derfor at en blodvampyr finder en kæreste/gifter sig med en der er åben over for det, som vil donere blod. Men VED du at du er blodvampyr? Eller er du bare fascineret af blod? Og hvis ja, i hvor stor en grad?

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 08 dec 2011 20:44 
NLJ skrev:
Mange tak for svar!
Vil kigge på det.
Tror at jeg er mere ovre i blod-afdelingen desværre.
Det med at være åben omkring det, vil jeg have meget svært ved. Så det tror jeg ikke bliver en realitet foreløbig. Desværre. Ville gerne være åben omkring min vampyrisme.



Blod afdelingen er overhovedet ikke "desværre"...velkommen i klubben;-)

Hvorfor vil det være svært at være åben omkring det?

PS: Der er ingen, der kan få dig sendt på den lukkede, med mindre du er til fare for dig selv eller andre. Det værste folk kan gøre, er sådan set at grine af dig eller at de undgår kontakt med dig...... men hvis de gør det, så var de åbenbart ikke værd at bruge din tid på :)


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 08 dec 2011 21:35 
Jeg vil sige som Mona, velkommen!! du er ikke alene!

Husk du er altid velkommen til at skrive til mig, og sandsynligvis også Mona, hvis du har spørgsmål, som "kun er for sang vampyrer"!!

har du nogen iden om, om du er hybrid, der er mest til blod eller om du kun er til blod?


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 11 dec 2011 23:03 
Offline
Niveau 1
Niveau 1

Tilmeldt: 05 dec 2011 01:05
Indlæg: 19
Geografisk sted: Fyn
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Igen - Tak for svar!
Jeg er ret sikker på at jeg er blodvampyr.
Ved ikke om jeg er hybrid. Har aldrig prøvet at ernære mig på ren energi.
Grunden til at jeg har svært ved at være åben omkring det er fordi at jeg ikke vil have at folk behandler mig anderledes på grund af det.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 11 dec 2011 23:41 
Det kan jeg godt forstå... jeg er heller ikke så åben om det som jeg burde være, men efter nogle år har jeg fået sagt det til min mand... hihi


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrisme - Nyt for mig.
Indlæg: 12 dec 2011 00:13 
Ja det ville selvfølgelig være træls hvis gode venner eller familie reagerede negativt. Men så kunne man måske starte med nye mennesker, hvor der ikke er så meget at miste. Og forhåbentlig få gode oplevelser :)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 118 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'