Dato og tid er 28 mar 2024 19:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 22 nov 2011 17:25 
http://hundemotivation.dk/hundetilbehoe ... d-saelges/


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 22 nov 2011 18:30 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Meh blod der har været frosset ned, nej tak.

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 22 nov 2011 18:48 
tænk hvis blodbanker havde samme service... lol


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 23 nov 2011 13:39 
hehe ja, det kunne være ret fedt ^._.^ men altså man kan jo også varme frossen okseblod op, jeg har eksperimenteret en lille smule med det, og jeg er en da meget positivt overasket over virkningen. Altså okse blod er jo bare t midlertidigt brug ind til man finder en doner jo. men smagen er lidt umm ved ik, men put en lille smule sukker i eller blåbær så får man en helt anden smag. og husk at putte det i når det er varmt, også fryser du det ned igen, til små isterninger der kan være i et glas. men husk ikke overdrevet mængder.. Meget vigtigt..


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 23 nov 2011 15:02 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
krysaniki skrev:
hehe ja, det kunne være ret fedt ^._.^ men altså man kan jo også varme frossen okseblod op, jeg har eksperimenteret en lille smule med det, og jeg er en da meget positivt overasket over virkningen. Altså okse blod er jo bare t midlertidigt brug ind til man finder en doner jo. men smagen er lidt umm ved ik, men put en lille smule sukker i eller blåbær så får man en helt anden smag. og husk at putte det i når det er varmt, også fryser du det ned igen, til små isterninger der kan være i et glas. men husk ikke overdrevet mængder.. Meget vigtigt..


Jeg tænker bare om der ikke kan være uhensigtsmæssige bakterier i blod som har været frosset ned? Det er vel ikke for sjovt at der findes myter om vampyrer som er døde efter at indtage "gammelt blod" :p Ville umiddelbart mene at det ville indeholde flere bakterier end frisk blod.

"Re drinking raw blood:- I often buy things like wild hare or wild-boar liver in vacuum-packs, so they usually have a certain amount of raw blood in them, sometimes as much as a pint-full, in some rare cases. I love the taste of that sort of blood from wild animals as it's so rich in taste and so fresh, but don't much like the taste of blood from the usual grassfed meat from domesticated animals such as beef/ox/pork etc.

Re frozen:- Blood itself isn't all that high in nutrients, so you shouldn't view it as a major food-item in and of itself, it's just an extra condiment. While freezing isn't nearly as bad as cooking the meat, it would likely be a bad idea to freeze something like blood which is already not terribly high in nutrients(by comparison to organ-meats etc.)" - Så det er ikke direkte usundt, bare... uden næringsstoffer :)

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 23 nov 2011 15:41 
Nej, nu indtager jeg heller ikke store mængder af det, end gang om månedene højst, men vis ikke jeg ind tager det kommer jeg til at føle mig som en lort eller bliver hurtig syg, og førhen i tiden da jeg ikke havde prøvet det eller vidste noget om det, da havde jeg det dårligt næsten hver dag. og nu er der ingen ting. men måske er det ikke en god ide at fortsætte med, ved det ikke. :-P (Så det er ikke direkte usundt, bare... uden næringsstoffer, men vis der ikke er næringsstoffer i hvordan kan det så være at jeg kan leve i to dage uden at have spist noget uden at føle sult når jeg har indtaget det ?? )


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 23 nov 2011 17:40 
Næringsstoffer kan du ikke komme uden om hvis de er der. og når du siger at du ikke føler sult, handler det om mængden af kalorier og der er ikke nok kalorier i blod til at du er "mæt" en ung mand som dig skal have omkring 4500 kacl på to dage, mindst. Men måske er du en af de magiske få der rent faktisk åbenbart kan leve af det...


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 23 nov 2011 21:11 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Lady_Fayd skrev:
Næringsstoffer kan du ikke komme uden om hvis de er der. og når du siger at du ikke føler sult, handler det om mængden af kalorier og der er ikke nok kalorier i blod til at du er "mæt" en ung mand som dig skal have omkring 4500 kacl på to dage, mindst. Men måske er du en af de magiske få der rent faktisk åbenbart kan leve af det...


Alle kan optrænes til at leve af blod hvis de indtager vitamin tilskud ved siden af og har et lavt aktivitets niveau. Der er 700Kcal pr. L blod, det største problem er det store indhold af salt, blod indeholder 9g salt pr. L og der er ret meget natrium og det kan forskyde kroppens elektrolyt balance og skabe lever/nyre problemer på længere sigt.

Men med et lavt aktivitets niveau, er det muligt at leve af blod i et stykke tid.

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 23 nov 2011 21:16 
jeg tror bare ikke det kan lade sig gøre i længden for mennesker... hvis vi fx kunne leve af tilskud, skulle vi bare have vitamin piller, protein shake og og et aller andet for kalorierne... og som jeg engang har hørt: det er ikke at leve, men at overleve..

men hvem drikker 2 liter blod om dagen som et minimum?


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 23 nov 2011 21:24 
Jeg er ikke optrænet til, det og jeg har et højt aktivitet niveau, men på grund af min mangel på energi er det det ikke så højt igen, men vis jeg indtager den mængde der skal til så er mit aktivitet niveau rimlig højt og kan holde til meget uden at blive sådan træt og fuldstændig udmattet efter en hård omgang styrketræning. i ben præs tager jeg 100 kilo, armbøjninger når jeg har trænet i et godt stykke tid uden at være alt for doven 50 til 60, og med kvaters mellem rum 500 på en skole dag. true shit det har jeg bevist. Mave bøjninger 90-100. belive it or not.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 46 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'