Dato og tid er 28 mar 2024 20:04

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 29 nov 2011 13:04 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2011 19:40
Indlæg: 31
Geografisk sted: 2970 hørsholm
Oversættelser: 0
her på det sidste har jeg haft en voldsom trang til blod, så det ku godt være man skulle prøve det :). tak for linket


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 30 nov 2011 19:28 
Det var så lidt, håber det hjælper ( HUSK AT VARME DET OP )


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 01 jan 2012 20:20 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 21:18
Indlæg: 46
Geografisk sted: København
Oversættelser: 0
Krysaniki kom og besøgte mig igår til nytårsaften og i den sammenhæng bad han mig at købe lidt blod.

Som en halvuddannet gastnom jeg er, troppedes jeg op på det lokale slagter og bad om en liter okseblod.
Jeg havde en svar parat i baghåndet hvis han spurgte hvad jeg skal bruge den til (svaret er blodpølse) men han gik bare om i baglokalet og hente 1 l okseblod til sølle 30 kr.

Jeg drak ikke selv blod men krysaniki drak og synes rigtig godt om det og var overakset over at det kun kostede 30 kr.

Såe, den link som trådstarter har indsæt hvor man kan købe okseblod er røvdyrt.
Literpris hos hundemotivation.dk = 258 kr/L
Literpris hos en slagter = 30 kr/L

Dyreblod ønskes, gå da bare hen til din lokale slagter om at købe en for de er langt billigere :)
Undgår slagter i supermarked for har som regel ikke dem og kan ikke bestilles hjem

_________________
Jeg er som livets vand, der strømmer ud til tørstende mennesker


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 05 jan 2012 00:49 
Offline
Niveau 1
Niveau 1
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2012 08:04
Indlæg: 17
Geografisk sted: Århus
Oversættelser: 0
For nice! Krysaniki; den udmattethed som du omtaler der, den har jeg også og får den her fysiske gode energi fra blod, det er ikke noget som jeg indtager tit, men jeg var rigtig sløv her efter nytår, og ja jeg havde da drukket mig i hegnet men var også sløv før det og havde været det i lang tid. Men her for 14 dage siden på en af mine sædvanlige insomnia-nætter faldt jeg over alt det her med vampyrer i USA's undergrund som ledte mig til andre links og til sidst her til forummet. Jeg fandt blandt andet ud af at nogle vampyrer havde brug for blod som ekstra energikilde, og så tænkte jeg om det kunne være det der var galt, at der bare var gået så lang tid. Så her igår skulle jeg lige have lidt, vågnede op her til morgen efter 3 timers søvn og så kunne jeg bare mærke denne rene energi i min krop!
Så det der okseblod er jeg fresh på :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 05 jan 2012 15:45 
Jamen det er jo godt at høre (: bare du husker at varme det op først,, mener også jeg har skrevet det andre steder X-D men held og lykke med det. men lige en ting, jeg drikker ikke okse blod fordi det er nice jeg drikker det fordi jeg har behov for det. Som en anden energi kilde, når jeg ikke ambient feed'er men håber da at det hjælper, med din at få din energi til at fungere :-P men ja som sagt go for it


Top
  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 05 jan 2012 15:58 
Offline
Niveau 1
Niveau 1
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2012 08:04
Indlæg: 17
Geografisk sted: Århus
Oversættelser: 0
Det er en del af at det er nice med den ekstra energi, men bonus er at det smager lækkert :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod sælges: okse blod.
Indlæg: 05 jan 2012 17:36 
Det ville jeg give dig helt ret i (:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 49 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'