Dato og tid er 29 mar 2024 07:04

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Psi-vampyrers forhold til blod mm.
Indlæg: 24 okt 2011 21:35 
Hej Psy vampyrer!! lol

Jeg tænkte den anden dag på, hvordan har i det med blod, fangs, mm.?
for mig som sang, kan jeg jo ikke lade være med at synes det er fasinerende og alt det andet man kan have af holdninger om det jeg ser som en del af mit liv. Men kan i nyde at se Erik Northman tage Sookies blod, på samme måde som visse andre (mig)? hvad føler i når i ser blod??


Top
  
 
 Titel: Re: Forholdet til blod mm
Indlæg: 24 okt 2011 23:19 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2011 11:32
Indlæg: 96
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Lady_Fayd skrev:
Hej Psy vampyrer!! lol

Jeg tænkte den anden dag på, hvordan har i det med blod, fangs, mm.?
for mig som sang, kan jeg jo ikke lade være med at synes det er fasinerende og alt det andet man kan have af holdninger om det jeg ser som en del af mit liv. Men kan i nyde at se Erik Northman tage Sookies blod, på samme måde som visse andre (mig)? hvad føler i når i ser blod??


Jeg har det sådan blood siger mig ikke noget overhovdet bortset fra når det handler om sex ..

Jeg kan godt nogen gange finde på og cut på min partners ryg og suge lidt blood imens vi har sex eller kom til at bid ens læber for hårdt så der kom lidt blood ud og det føles frækt og powerfull og det kan jeg godt feed extremt meget på,specielt fordi jeg er en psi incubis ...men længer end det gå den heller ik lol ..! (bortset fra det aligevel er en del men ikke nok for mig til at kalde mig en psi-sang)

Men angående fangz bruger mine tit specielt om aften/natten ..eller hvis jeg skal seksual feed :)

_________________
"answers were not made too be given ,but made to be earned"




Medlem af
O-A-C


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Forholdet til blod mm
Indlæg: 25 okt 2011 00:24 
så selvom fangs er et sang "værktøj" synes du om det for udseendet?


Top
  
 
 Titel: Re: Forholdet til blod mm
Indlæg: 25 okt 2011 09:53 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Lady_Fayd skrev:
Hej Psy vampyrer!! lol

Jeg tænkte den anden dag på, hvordan har i det med blod, fangs, mm.?
for mig som sang, kan jeg jo ikke lade være med at synes det er fasinerende og alt det andet man kan have af holdninger om det jeg ser som en del af mit liv. Men kan i nyde at se Erik Northman tage Sookies blod, på samme måde som visse andre (mig)? hvad føler i når i ser blod??

Jeg har intet imod blod som substans, eller fangs, hverken i virkeligheden, på vampyrscenen eller i film-(fiktion).

Som de fleste vampyrer herinde er jeg tiltrykket af vampyr-film, -legender og lignende, så selvfølgelig har blod og fangs en æstetisk værdi.

En god vampyrfilm er altid godt, men må indrømme at det ikke lige er True Blood jeg ser, og må indrømme at jeg ikke sidder og "nyder det", (dog væmmes jeg heller ikke ved det) men at jeg bare godt kan lide universet og æstetikken der bliver brugt.

Tror ikke jeg føler noget specielt når jeg ser blod, for har ærligt talt ikke tænkt over det. (Det vil jeg så gøre..)

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Forholdet til blod mm
Indlæg: 25 okt 2011 11:55 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2011 11:32
Indlæg: 96
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Lady_Fayd skrev:
så selvom fangs er et sang "værktøj" synes du om det for udseendet?


Hvor du fået det fra ?? fangz ,er en sanguin værktøj ?? :/ sorry
Men nej.

Fangz er et udtryk ... for mig , spejler det på hvad jeg er .. Det en måde for mig at sige til folk "Im a predator" så holde jer væk ... Det en måde og kom dybe ind i min sjæl som har livet århundred .. Det en måde at sige hvis du vil lege er det ok men advarselen er lige forand øjene på dig ..!! :twisted:

Fangz er ik en sanguin ting eller en psi ting... det en vampyr ting !.. ;)

_________________
"answers were not made too be given ,but made to be earned"




Medlem af
O-A-C


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Forholdet til blod mm
Indlæg: 25 okt 2011 16:35 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Synes absolut fangs er fascinerende, men har aldrig haft nogen på selv.. Havde et bekendtskab for et stykke tid siden, som havde fangs og make-up på i byen (hankønsvæsen) og må absolut sige det har en speciel signalværdi. Jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at bære fangs, da jeg ikke kan lide "den" slags opmærksomhed.

Blod har for mig altid været meget fascinerende. Jeg synes at blod er smukt, fordi det er så vigtigt for kroppen som organisme. Det er fascinerende at se blod der løber henad huden og blod som bliver blandet med vand/sved og ændre karakter.. Kan dog absolut ikke lide indtørret blod, det er sådan lidt.. ulækkert. Jeg kan også godt lide lugten af blod, og den metalliske smag, dog ikke for meget.
Dog er det også vigtigt at huske på, hvor urent og farligt blod kan være, hvis det er "forurenet" og det bør derfor omgås med største forsigtighed med mindre man har været en tur hos lægen.

Jeg er nok også mest bloddonor pga. min egen fascination af blod. Altså det da godt nok at nogen kan få gavn af mit blod bagefter :) Men det at kunne se blodet forlade kroppen gennem denne her gennemsigtige slange i armen og ende nede i en pose som så bliver helt mørkerød og varm.. Det er fascinerende! At kunne mærke blodet forlade kroppen og se det samtidig.

Jeg tror mest at sang vampyr scener i film/serier er fascinerende pga. de følelser som ligger bag og ikke pga. blodet i sig selv. Jeg synes scener som inkluderer enten tvang eller seksualitet gør mest indtryk men det er nok bare pga. menneskelig empati. Scener hvor de f.eks. drikker blod af vinglas eller hvad de nu måtte finde på siger mig absolut ingenting.

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 104 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'