Dato og tid er 28 mar 2024 23:56

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 02 jan 2012 23:20 
Hvis nogen foretrækker at bruge skalpeller, så kan man faktisk købe 100 stk. individuelt pakket sterile rustfrit stål skalpel-blade på Ebay til 90 kr. Så ved i også dét :-D


Top
  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 03 jan 2012 00:26 
jeg ved ikke, men jar har tænkt over at bruge nåle, så... you know... hehe


Top
  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 03 jan 2012 12:46 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Mona Mayfair skrev:
Kender i de der små nåle, man bruger hvis man lige skal måle sit blodsukker? Sådan nogle, man bare stikker sig i fingeren med for eksempel.

De hedder Lancetter :)

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 03 jan 2012 20:07 
Tak Spurn!! Så kan det være de blive lidt lettere at finde :)


Top
  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 04 jan 2012 08:10 
Offline
Niveau 1
Niveau 1
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2012 08:04
Indlæg: 17
Geografisk sted: Århus
Oversættelser: 0
Hvad med bare fra dyr? Et eller andet sted syns jeg selv det er lidt etisk ukorrekt og tabu at drikke menneskeblod...
Om ikke andet kan man jo købe en kalvelever, en tur i blenderen og bagefter si det engang. Er der forskel?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 04 jan 2012 17:22 
Groucho skrev:
Hvad med bare fra dyr? Et eller andet sted syns jeg selv det er lidt etisk ukorrekt og tabu at drikke menneskeblod...

Hvorfor synes du det er etisk ukorrekt og tabu?

Groucho skrev:
Om ikke andet kan man jo købe en kalvelever, en tur i blenderen og bagefter si det engang. Er der forskel?

Ja...jeg kan ikke lide lever :-p

On a more serious note:
Jeg foretrækker menneskeblod. Ikke kun fordi det er friskt og varmt.
Men også fordi det er intimiteten med et andet menneske/vampyr,
jeg søger.


Top
  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 04 jan 2012 20:04 
Sådan er vi jo så forskællige, men jeg syntes at du skulle holde dig fra ''lever'' hvis du ikke ville drikke menneske blod så drik okse blod, det har den samme virkning, faktisk ''bedre'' jeg selv drikker okse blod en gang om måneden da jeg ikke har nogen doner. men ja ikke drik okse blod hver da eller slet ikke ret ofte, drik det en gang om måneden da ''menneske'' maven ikke har godt af så meget blod. du kan få det hos slagteren for 30 kr. det er ikke nogen penge i for hold til hvor meget man for. held og lykke med det, men husk at varme det op. du kan også godt drikke det koldt, men så for det ikke den samme substans som menneske blod altså varme, og put lidt sukker i så det for den søde smag som menneske blodet har. (:


Top
  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 04 jan 2012 21:15 
Groucho skrev:
Hvad med bare fra dyr? Et eller andet sted syns jeg selv det er lidt etisk ukorrekt og tabu at drikke menneskeblod...


Hvilken baggrund har du siden du mener det er tabu? og det er vel ikke uetisk hvis man er enige om det der forgår?

dyreblod ville ikke gøre det samme for mig som menneskeblod. jeg har ikke prøvet, men hvor jeg nyder tanken om at drikke menneskeblod, kan jeg ikke lade være med at væmmes en smule ved tanken om fx okseblod. jeg tolker dette som en klar indikator på at jeg ikke ville få det samme ud af det. på en eller anden måde handler det om at det at drikke menneskeblod giver mig mere livskvalitet, og muligvis gør det nemmere at håndtere min depression, og vis jeg bare ved tanken om dyreblod føler utilpashed, er det på ingen måde den retning jeg skal gå...

Groucho skrev:
Om ikke andet kan man jo købe en kalvelever, en tur i blenderen og bagefter si det engang. Er der forskel?


For mig er der ikke en åbenlys fysisk ændring, og som sagt kan jeg ikke forestille mig at "levermos" eller "leversmoothie" er mig...


Top
  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 05 jan 2012 00:26 
Offline
Niveau 1
Niveau 1
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2012 08:04
Indlæg: 17
Geografisk sted: Århus
Oversættelser: 0
Nej okay leveren har jeg heller ikke lige prøvet endnu må jeg nok indrømme... Men derimod okseblod fra supermarkedet, men det er lige lidt for dyrt for mig da de ikke sælger det som blod for sig selv (vi snakker kødpakker) men det smager super godt og har lidt en craving efter det (her vil jeg så gerne lige rette en lille tak til krysaniki, om det med slagteren har faktisk brugt en del tid på at lede efter en måde at finde det på, fandt kun en onlinebestilling på det, men det var til sporhunde :-D) Så jeg må lige ned til slagteren og fyre noget af med at jeg skal lave blodsuppen til min familie fra polen eller noget i den stil, så han ikke bliver bange.

Med henblik på tabu og etisk ukorrekthed: Jeg ved heller ikke lige om det er de rette ord at bruge, men at drikke et andet menneskes blod, virker for mig lidt far out, ikke for at støde nogen, men kannibalisme... Men igen den kan man vel i princippet også bruge om blodtransfusioner.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Blod: Hvor ofte?
Indlæg: 05 jan 2012 15:02 
Groucho skrev:

Med henblik på tabu og etisk ukorrekthed: Jeg ved heller ikke lige om det er de rette ord at bruge, men at drikke et andet menneskes blod, virker for mig lidt far out, ikke for at støde nogen, men kannibalisme... Men igen den kan man vel i princippet også bruge om blodtransfusioner.



Hæhæ ja vi også også lige været omkring kanibalisme snakken en dag. Men hvor går grænsen så henne for kanibalisme.. Hvad hvis man indtager sæd? Er det så også kanibalisme?

Men hver sin smag, så at sige ;) Jeg har det godt med menneskeblod. Men kun hvis vedkommende frivilligt lader mig tage det .


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'