Dato og tid er 28 mar 2024 22:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 27 apr 2011 23:12 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
Nu er jeg ikke selv sanguine vampyr, men jeg kunne da forestille mig at det ville være et problem, hvis to sang vampyrer drak blod af hinanden, i forhold til at man så ikke får noget ud af det fysisk set; da dét den ene modtager, går direkte tilbage til den anden. Altså, en cirkelslutning.

Kan dog ikke se noget problem ved det, hvis det blot er f.eks. en psykologisk effekt man får ud af det, men hvis man faktisk tager noget (energi/livskraft/whatever) fra den anden, så giver det da ingen logisk mening at gøre det. Det ville nærmest være lidt a la indavl. En evig cirkel, der nærmest kun kan degenerere, da der ikke kommer ny energi ind.

De fleste forhold jeg kender til er typisk donor - vampyr, og ikke vampyr - vampyr, men kender I til sådanne vampyr - vampyr -forhold? (omend de ernærer sig på hinanden eller ej).

Hvad mener I sanguine vampyrer herinde om det? Er det forsvarligt at drikke af hinanden, selvom begge er vampyrer? Eller er der et logisk problem med det? Hybrider må selvfølgelig også give deres mening til kende.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 28 apr 2011 16:45 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Nu er min omgangskreds af sang vamps ikke særlig stor men de få jeg har mødt der har været i et forhold med hinanden har hentet donorer udefra engang imellem. De har så "deles" om en donor og dermed stadig haft "oplevelsen" sammen, de drak så af hinanden til mere intime og seksuelle udskejelser :)

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 28 apr 2011 20:17 
jeg kender ikke rigtigt til nogen sang vampyrer... ikke jeg sådan deler noget med endnu...


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 29 apr 2011 19:36 
Mig og kæresten må gå ind under den gruppe, du snakker om Spurn :-)
Men da jeg ikke har noget videre forhold til energidelen, så ser jeg absolut ingen logiske problemer i at to sangvinske vampyrer tager blod fra hinanden.

Men jeg kan godt se hvor din undren kommer fra, og de sangvinske vampyrer, som betoner det at tage energi gennem blod, må næsten have nogle problemer med cirkelslutningen....med mindre de på en eller anden måde får forstærket/opbygget energien ved at udveksle den.


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 30 dec 2011 16:31 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
som ikke vampyr

synes jeg at tanken om et vampyr par, der drikker af hinandens blod er utroligt beroligende og stimulerende på en måde ^^


ellers synes jeg det bliver for uhyggeligt efter min smag, når man begynder at drikke blod af flere på samme gang, eller begynder at tænke på at drikke blod hele tiden, der har jeg nogle personlige problemer åbenbart, for det er ikke okay

hvordan drikker du af din kæreste mona? ^^

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 30 dec 2011 17:05 
phasefone skrev:
ellers synes jeg det bliver for uhyggeligt efter min smag, når man begynder at drikke blod af flere på samme gang, eller begynder at tænke på at drikke blod hele tiden, der har jeg nogle personlige problemer åbenbart, for det er ikke okay

hvordan drikker du af din kæreste mona? ^^


Heldigvis kan jeg da sige, at de fleste sang vampyrer jeg kender, er ganske ansvarsbevidste mht. at drikke blod. De drikker kun af kæresten eller meget nære venner/veninder. Personligt foretrækker jeg også at sende folk til lægen først, så jeg er sikker på de ikke har HIV, Hepatitis eller andre alvorlige blodbårne sygdomme.

Vi plejer bare at bruge et barberblad til at skære en lille rift med. Men man kunne også bruge en skalpel til at "stikke" et lille hul med. Det efterlader mindre ar i hvert fald:)


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 30 dec 2011 17:57 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2011 22:05
Indlæg: 98
Status: Menneske
Oversættelser: 0
skal man ikke have så meget blod for at få energi, hvis det er en man elsker?



smager det bedre? ^^

_________________
:]


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 30 dec 2011 18:32 
Nej jeg behøver ikke ret meget blod, da det mest handler om selve oplevelsen, det intense og intime i det, bare lige at få smagen. Det kommer ikke rigtig an på mængden. Nogle gange er en enkelt dråbe faktisk nok:)

Jeg synes at andres blod altid smager bedre end ens eget. Men jeg har ikke kunnet smage forskel på de 3 jeg i tidens løb har fået blod fra.


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 30 dec 2011 18:34 
Mona har ret... blod er blod... men det er ikke nemt at sige om der er en smagsforskel for men kan ikke, lige som med vin, sidde med forskellige glas og smage...


Top
  
 
 Titel: Re: Vampyrer der drikker af hinanden
Indlæg: 05 jan 2012 20:50 
Offline
Niveau 0
Niveau 0

Tilmeldt: 04 jan 2012 00:11
Indlæg: 7
Geografisk sted: Aalborg
Oversættelser: 0
Nogle der ved om man kan smage forskel på blodtyper:P en sjov tanke der lige strejfede mig;)

Er desværre lidt kræsen så har ikke smagt meget forskelligt...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'