Dato og tid er 28 mar 2024 12:30

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 07 jan 2011 15:44 
the farlen skrev:
hunn jeg tror af hvis man skulle lave en ordenelig liste skulle man undersøge forksæden mellem folk med vampyrisme og almene folk hvilke fysiske behov gør sig gældende hvilke markant mentale forskelle er der også vider



Ja, men jeg tror ikke lige vi har ressourcer til at lave grundlæggende videnskabelig forskning ;-)


Top
  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 06 apr 2011 18:03 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2010 15:12
Indlæg: 31
Geografisk sted: Albertslund
Oversættelser: 0
nej men man kunne lave noget hobby arbejde kunne da være skægt
finder bare listen meget genneral og måske lidt amrikansk hvis du forstår hvad jeg mener

_________________
Those who fear the darkness have never seen what the light can do


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 06 apr 2011 20:07 
Ah, ja det har du ret i :-)


Top
  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 06 apr 2011 22:10 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
the farlen skrev:
nej men man kunne lave noget hobby arbejde kunne da være skægt
finder bare listen meget genneral og måske lidt amrikansk hvis du forstår hvad jeg mener

Det er også en side jeg har fået lov til at oversætte fra an amerikansk side, så jeg kan sandelig godt forstå at du synes den er amerikansk (og generaliserende), men sådan er lister jo nu engang.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 07 apr 2011 07:58 
Offline
Niveau 2
Niveau 2
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2010 15:12
Indlæg: 31
Geografisk sted: Albertslund
Oversættelser: 0
ikke så meget generaliserende som general jeg tror af de fleste mennesker kan krydse flere punkter af der

_________________
Those who fear the darkness have never seen what the light can do


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 07 apr 2011 12:17 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
the farlen skrev:
ikke så meget generaliserende som general jeg tror af de fleste mennesker kan krydse flere punkter af der

Tja, men lad os blive enige om at der kunne være tusindevis af andre punkter, som kunne være derpå, som var generelle, som man direkte forbundet med vampyrisme, nok ikke kunne sætte flueben ved.

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 09 maj 2011 14:34 
jeg synes at man skulle dele det op på den måde til hver race inden for vampyre sådan så det bliver lidt mere u overskuligt også synes jeg også at det ikke skal komme til at lyde som en syg dom
så folk ikke for et forkert indtryk af det eller misforstå det, helt fordi at de ser det som en sygdom, når det i mine øjne ikke er nu ville jeg give et eksempel på en op deleing.

sangvinsk symptomer,
eller indetifisive midler.

1. Du er ekstra sensitiv overfor ekstrem sansning. (stærke lugte, ru teksturer, sur smag, osv.) ligesom høje lyde kan få dig til at føle dig ituslået
.
2. Din niveau af udholdenhed stiger og falder konstant igennem en dag.

3.Du foretrækker rigt stof, smag, lugte, osv.
Når du vil have at ting skal ske, så gør de det som regel.

4. Du er empatisk. Vampyrer (dog ikke udelukkende) er normalt empatiske, absorberer vibrationer fra alle steder, som får dem til at være emotionelt ustabil og ofte på kanten. såsom rolige, stille, stressede eller tilbagetrukken.

5.Du oplever tit astrale drømme og har ofte deja vu mere en almenligt.
Du synes at regn, tordenvejer og tåge er hyggeligt og for dig til at føle sig til pas. Du er mere produktiv om natten. Dine tanker synes klarere og du føler dig mere i ro..
6.
Dyr har det med at trives godt med dig. (Især katte) Du er meget appellerende og fascinerende til at starte med, men denne fiksering bliver hurtigt til undvigelse, Hvis du er i et meget negativt humør, så kan du tømme et rum uden at sige et ord. Din tilstedeværelse er nok til at gøre tricket. Du bliver ofte refereret til som en mørk sky eller som et sort hul .


Top
  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 09 maj 2011 14:37 
i må gerne sige jeres mening om dette her (:


Top
  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 09 maj 2011 20:32 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2010 22:27
Indlæg: 589
Geografisk sted: Aarhus
Køn: Mand
Status: Vampyr
Oversættelser: 8
krysaniki skrev:
jeg synes at man skulle dele det op på den måde til hver race inden for vampyre sådan så det bliver lidt mere u overskuligt også synes jeg også at det ikke skal komme til at lyde som en syg dom
så folk ikke for et forkert indtryk af det eller misforstå det, helt fordi at de ser det som en sygdom, når det i mine øjne ikke er nu ville jeg give et eksempel på en op deleing.

sangvinsk symptomer,
eller indetifisive midler.

1. Du er ekstra sensitiv overfor ekstrem sansning. (stærke lugte, ru teksturer, sur smag, osv.) ligesom høje lyde kan få dig til at føle dig ituslået
.
2. Din niveau af udholdenhed stiger og falder konstant igennem en dag.

3.Du foretrækker rigt stof, smag, lugte, osv.
Når du vil have at ting skal ske, så gør de det som regel.

4. Du er empatisk. Vampyrer (dog ikke udelukkende) er normalt empatiske, absorberer vibrationer fra alle steder, som får dem til at være emotionelt ustabil og ofte på kanten. såsom rolige, stille, stressede eller tilbagetrukken.

5.Du oplever tit astrale drømme og har ofte deja vu mere en almenligt.
Du synes at regn, tordenvejer og tåge er hyggeligt og for dig til at føle sig til pas. Du er mere produktiv om natten. Dine tanker synes klarere og du føler dig mere i ro..
6.
Dyr har det med at trives godt med dig. (Især katte) Du er meget appellerende og fascinerende til at starte med, men denne fiksering bliver hurtigt til undvigelse, Hvis du er i et meget negativt humør, så kan du tømme et rum uden at sige et ord. Din tilstedeværelse er nok til at gøre tricket. Du bliver ofte refereret til som en mørk sky eller som et sort hul .

Tror du har ret, der er stadig stor forskel på sang og psi... så der er nok nogle der passer på den ene og den anden side. Men. Nu når der i miljøet har været meget kontravers over hvilken type der var 'den rigtige', så har personen der har skrevet denne artikel nok besluttet at slå det sammen, men jeg kan sagtens se og forstå din pointe. :)

_________________
Admin @ The Danish Vampire Community
Medlem @ Voices of the Vampire Community


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er jeg en vampyr? [Artikel]
Indlæg: 09 maj 2011 20:47 
fedt, hmm(: men jeg tænker lidt man er vel ikke mere rigtig en andre, men man har forskellige en heder så som over sansning osv, så den rigtige må vel nok være den der passer til en selv og personlig hed og den mere rigtige end den anden er nok den mest erfaren, altså en ældre vis man kan sige det på den måde, så jeg tænkte, du skrev jo at vi måske skulle lave et dansk perspektiv, også at det var en mulighed at i danmark deler vi dem op.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 172 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'