Dato og tid er 19 mar 2024 11:38

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 21 jun 2011 20:47 
stillbornmaria skrev:

Jeg har jo ikke en jordisk chance for at se det når det kommer på HBO :/



Det har vi da heller ikke ;-p Godt, der er noget, der hedder streaming.


Top
  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 25 jun 2011 21:15 
Offline
Niveau 0
Niveau 0
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 maj 2011 23:37
Indlæg: 5
Oversættelser: 0
Jeg ser alt hvad jeg kan af vampyr serier og film. om ikke for lysten til det så blot for at studere op på emnet jeg har dog droppet vampire diraries da jeg lidt synes at det er twillight i serieform. twillight ser jeg desuden også kun nød. jeg nyder til gengæld serien true blood den er nok noget af det bedste der er sket for vampyre i tv længe...kun tv serien dog. selve bøgerne har jeg hørt dem alle af og de bliver kun kedeligere og mere mærkelige pr. bog synes jeg. Især da der blev skrevet
-----------------------------------spoiler alarm------------------------------------
feer ind i bøgerne som nu også dukker op i serien...desværre.
-----------------------------------spoiler slut--------------------------------------
ellers prøver jeg bare at holde mig up to date med alt indenfor genren

_________________
There comes a time for every vampire
when the idea of eternity becomes momentarily unbearable.
Living and feeding in the shadows with only your own company
rots into a solitary, hollow existence.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 26 jun 2011 20:46 
Voredor skrev:
Jeg ser alt hvad jeg kan af vampyr serier og film. om ikke for lysten til det så blot for at studere op på emnet jeg har dog droppet vampire diraries da jeg lidt synes at det er twillight i serieform. twillight ser jeg desuden også kun nød. jeg nyder til gengæld serien true blood den er nok noget af det bedste der er sket for vampyre i tv længe...kun tv serien dog. selve bøgerne har jeg hørt dem alle af og de bliver kun kedeligere og mere mærkelige pr. bog synes jeg. Især da der blev skrevet
-----------------------------------spoiler alarm------------------------------------
feer ind i bøgerne som nu også dukker op i serien...desværre.
-----------------------------------spoiler slut--------------------------------------
ellers prøver jeg bare at holde mig up to date med alt indenfor genren



Så kan du måske ikke lide serien mere? Eftersom der er feer i...


Top
  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 28 jun 2011 19:06 
Offline
Niveau 2
Niveau 2

Tilmeldt: 05 okt 2010 13:50
Indlæg: 21
Geografisk sted: Struer / Skive
Køn: Kvinde
Status: Vampyr
Oversættelser: 0
Det undrer mig egentlig ikke. Der er jo shapeshifters og maenads i forvejen, hvorfor ikke feer?
Vil blive ved med at se serien, men hvis feerne viser sig at være vampyrer, bliver det nok lidt for twilight til mig.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 28 jun 2011 22:24 
Offline
Niveau 3
Niveau 3
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2010 22:44
Indlæg: 54
Status: Menneske
Oversættelser: 0
Jeg har ikke noget imod feer i True Blood.. Jeg har en ven der studerer rigtig meget fe-lore og efter det han fortæller er feer nogle dybt egoistiske og til tider direkte onde og uempatiske væsener..
-Jeg kan ikke helt udtale mig så meget endnu, har kun set den der snigprøven på 1.afsnit i 4.sæson, men får ligesom indtrykket af at det ikke er meget anderledes med de feer i serien :)

Der var en gang hvor man frygtede feer.. lidt på niveau med vampyrer..

_________________
Nocturnally helpless and weak in the light ..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 29 jun 2011 21:46 
Ja i det første afsnit af sæson 4, er hverken vampyrer eller feer Guds bedste børn i hvert fald ;) Men mega fedt afsnit!!! :-D


Top
  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 01 jul 2011 00:47 
Offline
Niveau 0
Niveau 0
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jun 2011 17:58
Indlæg: 3
Geografisk sted: Aalborg
Oversættelser: 0
Jeg har set hvad jeg har kunnet finde af serier og film med vampyrer, men min favorit er og bliver nu True Blood. Jeg ser afsnittene på HBO On Demand, og det burde ligge i dét at jeg er riiimelig stor fan. Kan slet ikke lade den serie være <3
Har også læst bøgerne selvfølgelig :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 24 aug 2011 12:52 
Heldigvis kom 4. sæson af True Blood da ikke til at handle særlig meget om feer....

Men hvad synes i om trekantsscenen mellem Sookie, Eric og Bill her i 9. afsnit?
Jeg eeeeelsker den!! De måtte meget gerne have udforsket og forlænget den scene en hel del for min skyld :D


Top
  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 24 aug 2011 14:11 
Offline
Niveau 4
Niveau 4
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 okt 2010 06:35
Indlæg: 176
Geografisk sted: Nykøbing F
Status: Vampyr
Oversættelser: 1
Spoiler alert

Uh det var en god scene!
Jeg kan godt lide at sæson 4 går ind og piller ved stereotyperne. Hoyd opfører sig som en nar, Jason er pludselig lovlydig og forelsket, og Eric er barnlig. Det er da fantastisk!
De bedste ting indtil videre i sæson 4 synes jeg har været da Sookie var høj på Erics blod og de fandt en seng inde i deres fantasi verden "Can we have sex in it?" eller da Sam havde sin nye kæreste og hendes datter med på camping og hun vil være shifter fordi hun godt vil være en kanin så hun kan ae' sig selv engang imellem, og Sam så forvandler sig til en kanin så hun kan nusse en kanin lidt :D Det var så sødt!

Jeg synes det var ærgeligt at trekants scenen var så kort, men der var nogle uforglemmelige ansigtsudtryk ind imellem!
Men når nu det er sådan en "stor" ting for fansene kunne de godt lige have lavet den lidt længere i stedet for det der tease :p

_________________
- Laugh like only an evil kitten knows how!


Senest rettet af Frk.Mørck 26 aug 2011 08:25, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hvad følger i med i af film, serier, bøger etc?
Indlæg: 24 aug 2011 17:08 
Damn you!!! jeg har ikke set det!!


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane
Danish translation & support by Olympus DK Team

Alle rettigheder forbeholdes www.spurn.dk & www.danishvampire.dk Copyright © 2010-2017
Alle donationer går til vedligeholdende af 'the danish vampire community'